سایت خبرگزاری صدا و سیمای استان سمنان افتتاح شد
به گزارش تابناک سمنان، سیدمهرداد سیدمهدی مدیرعامل خبرگزاری صدا وسیما در آیین افتتاح رسمی سایت خبرگزاری صدا و سیمای استان سمنان،اظهار کرد: صداوسیما با راه‌اندازی این خبرگزاری به‌دنبال این است که مرجعیت خبری را به‌دست آورد.
کد خبر: ۳۶۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 24 January 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدمهرداد سیدمهدی مدیرعاملخبرگزاری صدا وسیما در این آیین،اظهار کرد: صداوسیما با راه‌اندازی این خبرگزاری به‌دنبال این است که مرجعیت خبری در به‌دست آورد.

صحت، دقت و صداقت شرط لازم برای مرجعیت خبری

وی با بیان اینکه مرجعیت خبری یک‌روزه به‌دست نمی‌آید افزود: خبرگزاری صدا وسیما بر اساس سه شعار محوری صحت، دقت و صداقت به‌دنبال این است که این خبرگزاری در همه استان‌ها به عنوان مرجعیت خبری مطرح شود.

" صداقت " مولفه برتری در فضای مجازی

سیدمهدی به اهمیت سرعت در انتقال خبر در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با وجود اهمیت محوری این مولفه، خبرگزاری صدا و سیما، ضمن تاکید و تلاش در جهت سرعت در انتقال اخبار، مولفه"صداقت" را مورد تاکید ویژه قرار داده است.

وی با اذعان به اینکه امروز بسیاری از رسانه‌ها در دنیا، با تحریف واقعیت، صداقت را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد:

مبنای خبرگزاری صدا وسیما بر این است که علاوه بر رعایت چارچوب حرفه‌ای خبر، صداقت را به عنوان یک ویژگی انسانی و اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهد.

ردای مرجعیت خبری بر پیکر صدا وسیما

انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات مردم

سیدمهدی ازخبرگزاری صدا وسیمای سمنانبه عنوان یک فرصت مغتنم برای ظرفیت‌های استان نام برد و افزود: این خبرگزاری می‌کوشد که علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان، دغدغه‌ها و مشکلات مردم را نیز منعکس کند.

وی ادامه داد: این رسانه ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی مفاخر علمی، دینی و فرهنگی و هنری و همچنین شهدای والامقام این دیار است تا مخاطبان بیش از گذشته با این مفاخر آشنایی پیدا کنند.

سرعت بالا در انعکاس اخبار

مدیرعامل خبرگزاری صدا وسیما به تفاوت‌ رویکردهای خبری در رادیو تلویزیون و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و افزود: انعکاس اخبار در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی لحظه‌ای است و همین ویژگی و سرعت بالای انتقال سبب شده اقبال مردم به این حوزه بیشتر باشد در حالی که در رادیو و تلویزیون مخاطب تنها در بازه زمانی خاصی امکان اطلاع از اخبار و رویدادها را پیدا می‌کند.

فعالیت بیشتر صدا و سیما

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران باید در انجام رسالت خبری خود صداقت و امانت‌داری را مدنظر قرار دهند.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی افزود: امیدواریم صدا و سیمای مرکز سمنان در دهه مبارک فجر امسال فعال‌تر از سال‌های پیش آن هم با تولید برنامه‌های شاد و متنوع وارد عمل شود و مردم را بیش از پیش امیدوار کند.

ردای مرجعیت خبری بر پیکر صدا وسیما

ماهواره به‌عنوان باتلاقی پر از میکروب و صدا و سیمای ما به‌مثابه آبی گوارا و چشمه‌ای جوشان در کشور مطرح است

استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکریم که این سایت در ایام پربرکت بهمن‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند؛ خبرنگاران استان سمنان اخبار را با سرعت، دقت و صحت به مردم انتقال می‌دهند.

محمدرضا خباز بیان داشت: شنیدن اخبار درست جزو نیازهای طبیعی ماست تا بتوانیم زندگی خود را بر آن اساس تطبیق دهیم.

استاندار سمنان گفت: ماهواره به‌عنوان باتلاقی پر از میکروب و صدا و سیمای ما به‌مثابه آبی گوارا و چشمه‌ای جوشان در کشور مطرح است.

وی یادآور شد: در استان سمنان بین مسؤولان استان با مدیران صدا و سیما هماهنگی بسیار خوب و قابل قبولی برقرار است و مردم نیز به صدا و سیمای استانی اعتماد دارند.

ورود صدا و سیمای مرکز سمنان به فضای مجازی

محمد منتظرحجت، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: صدا و سیما به‌عنوان بزرگ‌ترین رسانه فراگیر کشور در چارچوب وظایف سازمانی خود در فضای مجازی حضور خواهد داشت.

منتظرحجت افزود: انتقال صحیح و سریع اخبار و سرعت عمل مجموعه صدا و سیما سبب شده است تا خبرگزاری صدا و سیما به‌عنوان یک مرجع قابل اطمینان در جهان شمرده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار