رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی:
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به آمار واحدهای صنفی تولیدی تعطیل شده در بیرجند بیان کرد: این واحد ها نیازمند تغییر نگاه همه دولت مردان و مسئولان استانی است.
کد خبر: ۳۶۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 24 January 2017
 مرتضی یزدان شناس در جلسه کمیسیون مدیریت واردات، توسعه صارات، حمل و نقل، ترانزیت و گمرک اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: نگاه کشور به بخش تجارت خیلی قوی تر و محکم تر نسبت به تولید است.
وی با اشاره به آمار واحدهای صنفی تولیدی تعطیل شده در بیرجند، اظهار کرد: این واحد ها نیازمند تغییر نگاه همه دولت مردان و مسئولان استانی است.
یزدان شناس تاکید کرد: باید در راستای رفع دغدغه امنیت و مشکلات اقتصادی پیش رو، به تولید و خدمات بهای بیشتری داده شود.
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید بخش تولید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، افزود: مسئولان کشوری باید در سفرهای خود به خراسان جنوبی در تماس بیشتر با مردم و فعالان اقتصادی باشند تا مشکلات را بیش از پیش رصد کنند.
یزدان شناس با اشاره به معیارهای انتخاب صادرکننده نمونه، اظهار کرد: شاخص های انتخاب خادمین صادراتی باید بازنگری و در چهار چوب اقتصاد مقاومتی باشد.
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی  ادامه داد: متاسفانه نگاه حمایتی از بازرگانان بسیار بیشتر از تولید کنندگان می باشد.
الیاس جویبان، معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این جلسه  گفت: آئین نامه انتخاب صادرکننده نمونه به اتاق بازرگانی بیرجند ارسال و در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی بررسی شود و نقطه نظرات به سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت انعکاس به سازمان توسعه و تجارت ارسال شود.
رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به معیارهای انتخاب صادرکننده نمونه بیان کرد: هرساله صادرکنندگان در سایت ثبت نام می کنند، و معیارها و ضوابط صادرکننده نمونه در سایت مشخص شده که بر اساس آن معیارها امتیاز داده می شود.
بهشتی راد ادامه داد:  کمیته ای که متشکل از دستگاه های اجرای مانند سازمان صنعت، معدن، تجارت و اداره کل گمرک، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی ، سازمان بازارچه های مرزی، تشکیل شده که بعد از ثبت نام و ارسال مستندات امتیازات بررسی و صادرکننده نمونه انتخاب می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار