کد خبر: ۳۶۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 24 January 2017
به گزارش تابناک یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت آشنایی مردم با منشور حقوق شهروندی و انتخابات گفت: نمایشگاه کتاب یزد به تبیین ضرورت حضور نخبگان در انتخابات بپردازد.

 محمدعلی طالبی  در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی استان یزد اظهار داشت: برنامه‌های جانبی نمایشگاه به موضوع حقوق شهروندی و انتخابات توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی در کشور اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظف شده‌اند که به این موضوع بپردازند و نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصت ویژه‌ای در این زمینه به حساب آید.

معاون استاندار یزد با بیان اینکه لازم است غرفه‌ای در نمایشگاه کتاب یزد به بحث حقوق شهروندی بپردازد، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق از این موضوع می‌تواند زمینه اجرای کامل این منشور در جامعه را فراهم کند.

طالبی بحث بعدی که نمایشگاه کتاب باید به آن توجه کند را انتخابات دانست و بیان کرد: به ویژه انتخابات شوراها نیاز به یک آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نخبگان دارد.

وی با بیان اینکه نخبگان باید برای حضور در صحنه و در معرض رای و نظر مردم قرار گرفتن اعلام آمادگی کنند، گفت: جای کار دارد که آموزش و آگاهی بخشی در این زمینه افزایش پیدا کند.

معاون استاندار یزد ادامه داد: غرفه‌ای هم می‌تواند به صورت تخصصی به این موضوع بپردازد تا آگاهی بخشی لازم را به جامعه ارائه کند.

طالبی با بیان اینکه نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی به ریاست استاندار یزد برگزار می‌شود، عنوان کرد: این موضوع نشان دهنده اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد است که با حضور مسئولان ارشد استان در ارتباط با آن تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار