دبیر جبهه پایداری کرمانشاه:
دبیر جبهه پاپیداری استان کرمانشاه نیز از اتفاق به عنوان پدیده ای مسرت بخش و امیدوار کننده یاد کرد.
کد خبر: ۳۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 24 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در ادامه موج استقبال از تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی از علما و روحانیون تا چهره های ورزشی و هنری، دبیر جبهه پاپیداری استان کرمانشاه نیز از اتفاق به عنوان پدیده ای مسرت بخش و امیدوار کننده یاد کرد.

متن پیام دبیر جبهه پایداری کرمانشاه به شرح زیر است؛

 

خبر مسرت بخش اعلام موجودیت "جبهه مردمی نیروهای انقلاب "امروز در آسمان شهر به طیران آمدوموجی از
امید در دلهای اهل الله جوانه زد و گلبانگ ختم ننگ اشرافیت تحمیل شده بر پیکره پاک انقلاب و دزدی های نجومی قلب شده به وامهای کهکشانی و احیای آبروی بربادرفته نظام درخسارت محض برجام بصدا درآمد. 

ناگفته پیداست که بازگرداندن انقلاب به بسترحقیقی  خویش که تکیه گاه محرومان ومستضعفان ایران وجهان است  همه وهمه ذیل نام آسمانی ریاست جمهوری در نظام منبعث از خونرنج امام و شهدا   مطالبه بحقی است که باید راه هدایترهبرمعظمش بایک اشاره هموارگردد.

جبهه پایداری استان کرمانشاه ضمن تبریک این تولد آرزومند است برکت این میلاد در گزینش فردی اصلح والبته باویژگی انقلابی ومعتقدبه مشی مدیریت جهادی بدرخشد؛ بگونه ای که دل حضرت امام (ره) بعنوان معمار راستین این تفکر شاد گردد وتجلی این رویکرد بادرهم کوبیدن کاخ ظالمانه ای که اشراف آمریکایی برمزارش تحمیل کردند روز افزون شود وبنایی مناسب شان کوخ نشینی آن روح خدا احداث گردد. آخر او خود در هم کوبنده کاخ ستمکاران و مستکبران جهان بود و اگر بشارت گزینش چنین فردی رابه مردم هدیه دادیدجبهه پایداری هم مفتخرانه وباآغوش باز همراه و همرزم و همسنگرشماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار