معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قرار است تا پایان سال بخش زنان و زایمان و همچنین اتاق‌های LDR و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان به ظرفیت کامل خود رسیده تا مردم بتوانند از خدمات بیمارستان استفاده کنند.
کد خبر: ۳۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری در بازدید از روند فعالیت بیمارستان تازه تاسیس فرقانی اظهار کرد: این بیمارستان دارای 6 اتاق عمل و دو بخش ویژه است به گونه‌ای که با وجود اینکه بیمارستان به تازگی افتتاح شده است اما اتاق‌های عمل آن روزانه تا 40 مورد عمل نیز انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان در حالت عادی و مطلوب در حال انجام فعالت بوده و ارائه خدمات می‌کند که با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار مردم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قرار است تا پایان سال بخش زنان و زایمان و همچنین اتاق‌های LDR و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان به ظرفیت کامل خود رسیده تا از این نظر نیز مردم بتوانند از خدمات بیمارستان استفاده کنند.

مظفری ادامه داد: همچنین بخش‌های جراحی کلیه، مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی نیز تا بهار سال 96 راه اندازی و تکمیل می‌شود.

وی در خصوص مراجعه کنندگان به بیمارستان فرقانی گفت: متاسفانه 70 درصد مراجعه کنندگان به دلیل حوادث از قبیل تصادف و یا بی‌احتیاطی است که با نظارت و کمی احتیاط در رانندگی می‌توان این آمار را کاهش داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار