رئیس هیئت تکواندوی استان قم از اعزام ۳ بانوی تکواندوکار قمی به مسابقات آزاد جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار داشت: توسعه تکواندوی قم در بخش بانوان به صورت هماهنگ و همگام با بخش مردان در دستور کار قرار دارد و با توجه به موفقیت‌های بانوان تکواندوکار ایران در مسابقات بین المللی، به دنبال سهیم شدن در این موفقیت‌ها هستیم.

وی افزود: توسعه تکواندوی بانوان در قم کار ساده‌ای نیست زیرا در بخش نیروی انسانی دچار ضعف هستیم و برای جبران این ضعف به سرمایه گذاری روی رده‌های سنی پایه در بخش دختران روی آورده‌ایم و خوشبختانه طی یک سال اخیر جهش خوبی در زمینه گرایش دختران ورزشکار به رشته تکواندو شاهد بوده‌ایم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت:  پیکارهای آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در گروه زنان نیز از امروز سه‌شنبه به مدت ۲ روز با شرکت ۳ نماینده از استان قم برگزار خواهد شد و در این مسابقه به دنبال تجربه‌های بیشتری هستیم.

جمشیدی بیان داشت: ۳ تکواندوکار ما از امروز مسابقات خود را در خانه تکواندوی فدراسیون در تهران برگزار می‌کنند و فرناز امینی در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم، معصومه ترابی در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم و معصومه پیرایش در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم برای تیم تکواندوی قم روی شیهاپ چانگ می‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: هیئت تکواندو استان قم در نظر دارد به مناسبت دهه مبارک فجر نخستین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان در گروه‌های سنی خردسالان و نونهالان در رده‌کمربند سبز آبی و قرمز مشکی ویژه پسران  را در روز جمعه ۱۵ بهمن برگزار کند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: بر همین اساس مربیان و سرپرستان محترم باشگاه‌های استان می‌توانند جهت ثبت‌نام تیم‌های خود تا یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با توجه به شرایط و نحوه ثبت‌نام که در کانال رسمی هیئت تکواندوی استان قم درج شده اقدام نمایند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار