نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:
نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: آمریکا 132 گارد سایبری را علیه ایران تعیین کرده است.
کد خبر: ۳۶۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 24 January 2017
 محمد اسماعیل سعیدی در جلسه‌ی ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی ایران، در راستای از بین بردن این نظام و جلوگیری از تبیین اهداف آن بوده است.

وی افزود: دشمنان هرگز این حقیقت را نپذیرفته‌اند که مدیریت دینی و سیاسی می‌تواند روابط اجتماعی فرد را تنظیم کرده و ساختار سیاسی یک کشور را تشکیل دهد و جمهوری اسلامی ایران نیز تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته است.

وی با اشاره به قدمت 38 ساله‌ی انقلاب اسلامی ایران گفت: در صورتی که پیشینه و سوابق خود را در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کنیم، به این حقیقت پی خواهیم برد که هر جا مدیریت و تفکر اسلامی بر کارهای اجرایی حاکم بوده است، به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

سعیدی با بیان این که نباید کشورهایی را که در طول هشت سال دفاع مقدس ما یاری کردند، فراموش کنیم، بیان کرد: سوریه، لیبی و کره‌ی شمالی از جمله کشورهایی بودند که در این دوران به کمک کشور ما آمدند و ما نیز باید این حقایق را از یاد نبریم.

وی افزود: اقتدار و عزت امروزه‌ی ما مدیون رشادت‌ها و تلاش‌های مردم با ایمان و رزمندگان و شهدای انقلاب است که امنیت را تا ابد در صفحه‌ی زرین انقلاب ماندگار کردند.

وی اظهار کرد: برخی دولت‌ها سعی در نادیده گرفتن سوابق درخشان و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و این در حالی است که باید نقاط قوت و مثبت خود را به نسل جوان معرفی کنیم تا آنان را به سمت آینده‌‎ای خوش‌بینانه سوق دهیم.

سعیدی تاکید کرد: رسانه‌های نظام عمده در حال تلقین و تغییر نظام‌های ارزشی جوانان‌مان هستند و ما نیز باید برای نشر حقایق زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به فضای مجازی و رواج استفاده از آن گفت: سیم‌کارتی که ما استفاده می‌کنیم، 45 نوع کاربری مختلف دارد که دانشگاه صنعتی شریف در کشور ما تنها 11 مورد آن را کشف کرده است.

وی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های دهه‌ی فجر برای شناساندن اهداف انقلاب تأکید کرد.

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان کرد: باید قبل از انقلاب اسلامی و بعد آن را مقایسه کرده و بررسی کنیم که از کجا به وضعیت کنونی رسیده‌ایم و به ایام دهه‌ی فجر با دید ویژه‌ای بنگریم./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :