رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان فرقانی یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان‌های کشور است و هیچ کمبودی از نظر تجهیزات در آن نداریم و کادر درمانی و پرسنل با همه توان در خدمت مردم هستند.
کد خبر: ۳۶۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی در بازدید از روند فعالیت بیمارستان تازه تاسیس فرقانی، بر بالین بیماران حاضر شده و وضعیت درمانی آنها را پیگیری کرد.

در این بازدید همه بیماران از روند خدمات رسانی صورت گرفته در بیمارستان فرقانی و همچنین اتمام این بیمارستان با همت و تلاش شبانه روزی عوامل دانشگاه علوم پزشکی قم، قدردانی کردند.

ایرانی‌خواه در حاشیه این بازدید گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است که با 350 تخت با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 150 نفر در این بیمارستان بستری هستند و از خدمات درمانی بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص نیروی انسانی بیمارستان فرقانی گفت: بخشی از این نیروها تامین شده و بخش دیگر نیز جذب خواهند شد.

ایرانی‌خواه بیان کرد: در حال حاضر هیچ منعی برای راه اندازی کامل بیمارستان نداریم اما به دلیل اینکه بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه کنیم، ابتدا اقدام به جذب نیرو کرده و به مرور زمان بخش‌ها تکمیل خواهند شد.

وی ادامه داد: بیمارستان فرقانی یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان‌های کشور است و هیچ کمبودی از نظر تجهیزات در آن نداریم و کادر درمانی و پرسنل با همه توان در خدمت مردم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص سیستم تصویربرداری سی تی اسکن گفت: در حال حاضر این سیستم در مجاورت این مرکز و در بیمارستان نکویی وجود دارد اما قرار است تا پایان سال دستگاه سی تی اسکن مجزا در بیمارستان فرقانی راه اندازی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار