توریست چینی:
شغل من جهانگردی است و به کشورهای مختلف سفرکرده و درباره آن‌ها مقاله می‌نویسم تاکنون نزدیک به 80 کشور جهان سفرکرده‌ام. من تاکنون هرچه می‌دانستم از کتاب‌ها درباره این مکان مقدس خوانده بودم ولی اکنون‌که حرم را دیدم آن را بسیار زیباتر یافتم.
کد خبر: ۳۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، «هایلو زانگ» از کشور چین که چندی پیش به ایران سفرکرده بود، در این سفر، به قم آمده و حرم حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کرد.

وی با اشاره به حضور خود در قم پس از سفر به اصفهان، شیراز، کاشان و... گفت: شغل من جهانگردی است و به کشورهای مختلف سفرکرده و درباره آن‌ها مقاله می‌نویسم تاکنون نزدیک به 80 کشور جهان سفرکرده‌ام.

زانگ افزود: سفرم به ایران متفاوت از دیگر سفرهاست، ایران از کشورهایی است که مردمش بسیار خونگرم و مهربان با مهمانان خود هستند؛ مردم عادی و محلی من ر ا به خانه خود برای صرف شام دعوت کردند و می‌گفتند مهمان حبیب خداست مهمان هدیه خداست.

وی ادامه داد: من به بسیاری از کشورها سفر کردم و ایران را تا حدودی می‌شناختم و فکر بدی درباره ایران نداشتم؛ گرچه بسیاری از مردم عادی مردم ایران و عرب‌ها رو یکی می‌دانند و شاید به دلیل تبلیغات سوء رسانه‌ها ایران را خطرناک بدانند ولی من می‌دانستم که ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است.

این توریست چینی درباره حرم حضرت معصومه (س) گفت: من تاکنون هرچه می‌دانستم از کتاب‌ها درباره این مکان مقدس خوانده بودم ولی اکنون‌که آن‌ها دیدم آن‌ها بسیار زیباتر یافتم. مردم را دیدم که خیلی صلح‌طلب به حرم می‌آیند و آرزو و درخواست می‌کنند خیلی زیبا بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسلمانان در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) قبل از سلام دادن ‌به او، به برخی از پیامبران الهی همچون حضرت عیسی علیه‌السلام و موسی علیه‌السلام سلام می‌دهند، واقعاً جالب است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار