به‌دلیل انصراف تیم میهمان از سفر به قم
دیدار تیم‌های کریمه قم و کاله جوان آمل در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور به دلیل انصراف تیم میهمان از سفر به قم لغو شد.
کد خبر: ۳۶۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، تیم‌های والیبال کریمه قم و کاله جوان قم قرار بود روز چهارشنبه ششم بهمن در چارچوب لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در قم برابر هم قرار گیرند که این بازی لغو شد.

علت لغو این مسابقه انصراف تیم کاله جوان آمل از سفر به قم اعلام‌شده است و بدین ترتیب نتیجه این مسابقه 3 بر صفر به سود تیم کریمه قم منظور می‌شود تا کریمه در پایان فصل با یک پیروزی به کار خود پایان دهد.

مسابقه تیم‌های کریمه قم و کاله جوان آمل قرار بود از ساعت 16 روز چهارشنبه در سالن شهید رضاییان قم برگزار شود اما باشگاه کاله به دلیل این‌که نتیجه این بازی در رتبه این تیم بی‌تأثیر بوده و کاله پیش‌ازاین صعود خود به دور بعد را مسجل کرده است تصمیم گرفت به قم سفر نکند.

البته زمزمه‌ها پیرامون عدم حضور کاله در قم از هفته گذشته آغاز شده بود اما آملی‌ها سرانجام رسماً اعلام کردند که به قم نمی‌آیند و کریمه حالا می‌تواند خوشحال باشد که عدد صفر پیش روی تعداد پیروزی‌های این تیم در پایان فصل بالاخره تغییریافته است.

مسابقات این هفته، آخرین مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور در دور گروهی بود و بدین ترتیب تیم کریمه قم بدون برگزاری مسابقه آخر خود به کارش در فصل 95 لیگ والیبال پایان داد و در جدول 8 تیمی در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کریمه قم در این مسابقات در 14 بازی 13 شکست را تجربه کرد و تنها پیروزی خود را به لطف غیبت کاله در بازی پایانی به دست آورد و درنهایت با کسب 5 امتیاز شامل 3 امتیاز از بازی با کاله جوان آمل، یک امتیاز از بازی با عقاب تهران و یک امتیاز از دیدار با عقاب سبلان اردبیل به کار خود در لیگ خاتمه بخشید.

کریمه امسال برای نخستین بار پا به لیگ دسته اول والیبال کشور گذاشت و تمامی بازیکنان این تیم، والیبالیست‌های بومی استان قم بودند، ضمن این‌که باشگاه کریمه اعلام کرده سال آینده در لیگ دسته اول حاضر خواهد بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار