تیم آمل با کسب 15 نشان طلا، شش نقره و 7 برنز به مقام نخست دست یافت.
کد خبر: ۳۶۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 28 January 2017
 تیم آمل درمسابقات رزمی هاپکیدو قهرمانی مازندران ، به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، درپایان این مسابقات که جمعه شب در سالن ورزشی شهیدقنبری آمل برگزار شد، تیم آمل با کسب 15 نشان طلا، شش نقره و 7 برنز به مقام نخست دست یافت وجام قهرمانی مسابقات را درخانه بالای سر برد.
تیم نوشهر هم با کسب 7 نشان طلا، شش نقره و چهار برنز دوم شد و تیم فریدونکنار هم با کسب 5 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز در جای سوم ایستاد.
رییس سبک هاپیکدو ( جی اچ ای) ایران درحاشیه این مسابقات گفت، حدود 150 رزمی کار از 10 شهرستان مازندران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان با هم رقابت کردند. جعفر نوایی افزود:
 
این مسابقات در شش رشته " مبارزه ، دفاع شخصی، سلاح سرد، نمایش تیمی، شیرجه طول و شیرجه ارتفاع " در هر سه رده سنی برگزار شد.
وی اضافه کرد: این مسابقات با عنوان انتخابی تیم منتخب مازندران برای شرکت درمسابقات قهرمانی کشور برگزار و نفرات برتر هر رده سنی این مسابقات به رقابتهای قهرمانی کشور که سال آینده درمازندران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
رییس سبک هاپیکدو ( جی اچ ای) ایران، سطح فنی برگزاری این مسابقات در آمل را مطلوب وقابل قبول ارزیابی کرد وادامه داد: این رزمی کاران در آینده می تواند تیم منتخب هاپیکدو مازندران و درنهایت تیم ملی را درمسابقات مهم برون مرزی بیمه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار