رئیس هیات بازرسی انتخابات کشور در احکام جداگانه ای رئیس، دبیر و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام را منصوب کرد.
کد خبر: ۳۷۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ وجه الله خدمتگزار در احکامی علی رشیدی مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری را به عنوان رئیس و حجت اله رشنوادی معاون دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری را به عنوان دبیر هیات بازرسی انتخابات استان ایلام منصوب کرد.
 
همچنین عباداله باقری، سلیمان رستمیان و جعفر شرفخانی نیز به عنوان اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام منصوب شدند.
 
پیش از این رئیس و اعضای ستاد انتخابات، اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان ایلام منصوب شده بودند.
 
بر این اساس استاندار ایلام در احکامی حسین کلانتری را به عنوان رئیس، حشمت الله عسگری را به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، خیرالله گراوند را به عنوان دبیر ستاد، علی رشیدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی را به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی، حیدر فاضلی را به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی، عبدالستار اسماعیل پور را به عنوان عضو و رئیس کمیته استعلامات و حراست و منوچهر تیموری را به عنوان عضو ستاد انتخابات استان ایلام منصوب کرد.
 
همچنین بر اساس حکم آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، یوسف امیدی به عنوان رئیس و نادر ملک حسینی، شهباز محمدیان، ملک محمد هاشمی و فرشید زرگوش نیز به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری معرفی و منصوب شدند.
 
اعضای هیات عالی استان‌ ایلام برای نظارت بر روند اجرای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی نیز شامل سلام امینی رئیس هیات، شادمهر کاظم زاده و جلال میرزایی عضو و علی تلاشان دبیر هیات است.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت سال 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار