جلال میرزایی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: عکس العمل ضربتی به فرمان نژادپرستانه ترامپ علیه شهروندان ایرانی اقدامی است که با تعقل و منطق جمهوری اسلامی منافات دارد.
کد خبر: ۳۷۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 07 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ جلال میرزایی با تقبیح رفتار رئیس جمهوری جدید آمریکا گفت: دستور ترامپ مبنی بر منع ورود اتباع و شهروندان هفت کشور به آمریکا در سیستم حکومتی ایالات متحده به محل مجادله تبدیل شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:  اعتراضاتی که در سطح جامعه آمریکا به وجود آمده در کابینه ترامپ نیز نمود یافته است.

وی در ادامه افزود: در وضعیتی که ترامپ با تصمیمات نژادپرستانه ای که اعمال کرده و با هجمه سنگین افکار عمومی آمریکا و جامعه جهانی مواجه شده است ، تهران باید صبر داشته باشد.

میرزایی تصریح کرد: عکس العمل ضربتی به فرمان نژادپرستانه ترامپ علیه شهروندان ایرانی اقدامی است که با تعقل و منطق جمهوری اسلامی منافات دارد.

وی گفت:  دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی موجب بهبود چهره جمهوری اسلامی در جامعه جهانی شده است اما ترامپ به دنبال تخریب این تصویر است.

این نماینده مجلس دهم  با بیان این که مقابله به مثل با تصمیم ترامپ موجب لطمه خوردن وجهه ایران می شود ، گفت: جمهوری اسلامی همواره تاکید داشته است که دشمن مردم آمریکا نیست و ما با دولت ایالات متحده دارای اختلاف هستیم.

وی گفت: سفر تیم کشتی آمریکا به ایران تحت تصمیم معقول تهران و حضور در مسابقات جام جهانی کشتی موجب تشدید چالش فرمان نژادپرستی ترامپ در کشورهای غربی خواهد شد./م


برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار