مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینکه امروز موضوع جنگ نرم بسیار پیچیده شده است، گفت: امروز جنگ فراتر رفته و چهره به چهره شده و آتش این جنگ بر روی خانواده‌ها و مادر به‌عنوان محور و دختران که مادران آینده محسوب می‌شوند، ریخته می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 21 May 2015
سردار حسین یکتا در اجلاسیه بانوان فرهیخته انقلابی اسلامی که در سالن همایش‌های هلال احمر برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما و به‌ویژه بانوان فعال فرهنگی انقلاب اسلامی، عمل کردن به فرموده رهبری به عنوان یک واجب است.

وی با بیان اینکه از سال 68 که مقام معظم رهبری بحث تهاجم فرهنگی را به عنوان یک مهم مطرح کردند تاکنون 27 سال گذشته است، افزود: متاسفانه آنچه امروز در جامعه شاهد هستیم، نشان دهنده این است که ما در موضوع تهاجم فرهنگی دیر وارد عمل شدیم و امروز نیز افتان و خیزان در صحنه امور فرهنگی حضور داریم.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا خاطرنشان کرد: شروع جنگ فرهنگی را رهبر معظم انقلاب خیلی پیش از این خبر دادند و کسانی که دغدغه‌مند بودند با تمام توان در این راستا وارد عمل شدند ولی امروز اوضاع تغییر کرده و ما نیازمند حرکت جهادی و ویژه‌ای، جزء این رزمایش‌ها و همایش‌ها هستیم تا بتوانیم در این جنگ نرم پیروز شویم.

یکتا اظهار کرد: رصدها حاکی از این است که دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند، خیلی کاری در زمینه تهاجم فرهنگی انجام دهند چرا که قضیه جنگ نرم امروز بسیار پیچیده شده و باید تدبیری اساسی برای آن اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: امروز جنگ فراتر رفته و چهره به چهره شده و آتش این جنگ بر روی خانواده‌ها و مادر به‌عنوان محور و دختران که مادران آینده محسوب می‌شوند، است به‌طوری که تمام شبکه‌های اجتماعی موجود و ماهواره‌ها همه با هم تشکیل ابر الکترونیکی را می‌دهند که افراد و اعمال آنها را مدیریت می‌کنند و با توجه به اهمیت موضوع رهبری در کنار شورای عالی امنیت ملی، شورای مجازی را قرار دادند.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه ریشه حل تمامی مسایل به حرکت و وارد عمل شدن زنان جامعه مربوط می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز که غرب و استکبار برای نابودی فرهنگ اسلامی ایرانی تلاش می‌کند، ما نیز باید به صورت جدی وارد عمل شویم که در این راستا زنان نقش موثرتری دارند.

وی افزود: همان طور که زنان در عرصه‌های مختلف همچون اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و تربیت فرزندان اثربخش هستند؛ بانوان فعال فرهنگی انقلاب باید انرژی موجود در زنان و دختران جامعه را در جهت این جنگ نرم سازماندهی کنند.

یکتا با اشاره به اینکه بدون شک شما بانوان فعال فرهنگی انقلاب می‌توانید جزء 313 نفر یاران امام زمان (عج) باشید، ادامه داد: ما در طول تاریخ شاهد این بودیم که هرگاه زنان در امری وارد شدند و حرکت کردند، امدادهای غیبی شامل آنها شد و موفق شدند؛ امروز باید فکری برای تربیت کرد، یک نظام تربیتی و مستمر و مربی محور نیاز داریم و این نهضت را می‌توانیم از خانه‌ها به عنوان سنگر شروع کرد.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه ما همه آرم‌دار شدیم ولی آرمان‌دار نیستیم، اظهار کرد: ما قرار است در جهت بهبود وضع دختران جامعه حرکت کنیم و این حرکت باید جمعی باشد تا کارساز شود، باید ابتکار عمل انجام دهیم و یک نهضت و تحولی در جهت خروج از این وضعیت ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکل جنگ نرم با حضور نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی حل می‌شود و یک اداره قوی نیاز دارد، گفت: امروز مردم نگران آینده و وضع کنونی فرزندان خود هستند و بسیار تمایل دارند که در فرصت تابستان آنها را برای سازندگی و کسب سبک و روش مناسب در اختیار شما قرار دهند.

یکتا با اشاره به منقلب شدن جوان‌ها با مشاهده شهیدان، تصریح کرد: بانوان فعال فرهنگی انقلاب باید هر چه زودتر و با اخلاص و توکل به خدا وارد عمل شوند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات است، تاکید کرد: ما باید از هم‌اکنون ستاد اربعین را در خانواده و دوستان تشکیل دهیم و جوانان و دختران را با خود همراه کنیم چرا که اربعین، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار