پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است درگیری های آخر بازی از زیبایی های این دیدار کم کرده است.
کد خبر: ۳۷۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 13 February 2017

به گزارش تابناک : «ستار همدانی» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دربی ۸۴ گفت: بازی زیبایی بود و برد دلچسبی به همراه داشت. همانطور که قبل از بازی گفته بودم یک دربی زیبا را شاهد بودیم. هر دو تیم از نفرات خوبی برخوردار بودند و طبیعی بود که ما شاهد بازی باکیفیتی باشیم. ضمن اینکه تلاش دو تیم تا آخرین لحظات برای پیروزی در این بازی خیلی قشنگ بود.

 ایشان در واکنش به درگیری کاپیتان‌های دو تیم در اواخر بازی اظهار داشت: اتفاق آخر بازی تا حدودی از زیبایی های بازی کم کرد و از بازیکنان بزرگ دو تیم انتظار می‌رفت که اجازه ندهند بازی به حاشیه برود.

 وی ادامه داد: ما باید بازیکنانمان را از نظر اخلاقی و رفتاری به درجه ای از تکامل برسانیم که در چنین مواقعی هم خودشان و هم تیم را مدیریت کنند چرا که اینگونه رفتارها در فوتبال منسوخ شده است.

 «آیا می‌توان استقلال را شانس کسب عنوان قهرمانی دانست؟» ستاره پیشین استقلال در پاسخ به این سوال، گفت: اعتقادم این است که نباید چنین موضوعاتی مطرح شود چرا که این استقلال برای رسیدن به هارمونی لازم هنوز راه درازی در پیش دارد و البته روند رو به رشدی را آغاز کرده است. از طرفی با توجه به تغییرات بنیادین که امسال در استقلال به وجود آمده است طبیعتا چنین تیمی برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز جدی به زمان دارد.

 ایشان در پایان اظهار داشت: بازیکنان استقلال امروز دربی را برد و از فردا باید به دیدارهای بعدی فکر کنند.




منبع : بازخبر

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار