امیرحسین ثابتی درکانال تلگرام خود نوشت: روزهای گذشته محمد رضا باهنر در سخنانی مفصل ضمن تمجیدات اغراق آمیز از هاشمی رفسنجانی گفته: «در اصولگرا بودن روحانی هیچ تردیدی نیست!»
کد خبر: ۳۷۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 13 February 2017
به گزارش تابناک : بزرگترین پیامی که این حرف نادرست برای افکار عمومی دارد، این است: «اگر روحانی اصولگراست، پس چگونه شما اصولگرایان می خواهید به وضع موجود نه بگویید؟ شما که خود بخشی از وضع موجود هستید، پس بگذارید روحانی همین فرمان اصولگرایی را ادامه دهد و شما هم کمکش کنید!»
 
این مدل سخنان باهنر، یادآور نقشی است که «ولایتی» در سال 92 بازی کرد. زمانی که در «پوشش» یک اصولگرا، اصلی ترین حرفهای روحانی و عارف را بیان کرد و مردم را به این نتیجه رساند که اگر روند مذاکرات هسته ای اشتباه بوده و قرار است جلوی امریکا هم امتیازی بدهیم، پس چرا این اقدام را روحانی که تخصصش در این کار است انجام ندهد؟
 
لذا طنز ماجرا اینجاست که اکنون بعد از 3 سال و نیم از تجربه سال 92، همچنان فکر کنیم مشکل اصلی جریان حزب اللهی وحدت یا تکثر در انتخابات است! مشکل اصلی اتفاقا وحدت با امثال باهنر و تشکیل جبهه ای است که پشت سر آن را محسن رضایی و  آل اسحاق و ابوترابی و ذوالقدر و باهنر و ... پر کرده اند و قرار است این جماعت برای حزب اللهی ها در انتخابات بعدی تعیین تکلیف کنند.
 
بدون تردید با ادامه دست فرمان جناب باهنر و امثالهم، دولت روحانی 8 سال خواهد بود، چه با وحدت و چه با تکثر اصولگرایان! ضربه اصلی را زمانی می خوریم که افرادی در پوشش اصولگرایی طرف مقابل را تایید کنند، در جبهه خود «تردید» ایجاد کنند و همزمان برای طرف خودی هم بخواهند تعیین تکلیف کنند!
 



منبع : رجا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار