گودرزیان با درخواست رفع مشکلات گلزار شهدای بخش کبگیان افزود: حداقل وظیفه ما مسؤولان ساخت گلزارهای درخور شأن برای شهیدان است.
کد خبر: ۳۷۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 15 February 2017
بخشدار کبگیان خواستار تلاش مسؤولان بنیاد شهید در رفع مشکلات گلزار شهدای کبگیان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کبگیان، عصر امروز بخشدار کبگیان به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با تعدادی از خانواده‌های جانبازان و شهیدان بخش کبگیان دیدار کردند.

مهران گودرزیان بخشدار کبگیان با تشکر از مدیر بنیاد شهید استان و شهرستان اظهار کرد: روح ولایی و روحیه ولایتمداری در چهره بازماندگان دفاع مقدس وجود دارد و همین وظیفه ما مسؤولان را در حیطه خدمتگزاری سخت‌تر می‌کند.

وی گفت: امیدواریم که همکاری ما و مدیران دلسوز این نهاد مقدس در سایه تعامل متقابل مدیران و مردم، حلال مشکلات این قشر شود.

گودرزیان با درخواست رفع مشکلات گلزار شهدای بخش کبگیان افزود: حداقل وظیفه ما مسؤولان ساخت گلزارهای درخور شأن برای شهیدان است.

وی گفت: آنها جان خود را در قبال حفظ آبروی ما و مردم دادند و به واسطه ایثارگری آن‌ها بود که اکنون ما در پست‌های مدیریتی گمارده شده‌ایم.

در ادامه سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری به خصوص خانواده شهدا و جانبازان در استان داریم.

وی با اشاره به مشکلات استخدامی جامعه ایثارگری گفت: پاسخ به همه درخواست‌ها خیلی سخت است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اکثر این خانواده‌ها از بیکاری فرزندان تحصیل کرده خود رنج می‌برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار