با انتشار خبر درگذشت ، فرهنگی فرهیخته و چهره ی ماندگار استان ، مدیران ، شخصیت ها و برخی سیاسیون با ارسال یادداشت هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۸۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 18 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با انتشار خبر درگذشت ، فرهنگی فرهیخته و چهره ی ماندگار استان ، مدیران ، شخصیت ها و برخی سیاسیون با ارسال یادداشت هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.
هیچ وقت مهربانی های دوران دانش آموزی را فراموش نمی کنم
سرهنگ پاسدار علی اصغر حبیبی که به گفته ی خود افتخار دانش آموزی مرحوم سلامی را دارد با ارسال عکسی از آخرین دیدار خود با وی در بستر بیماری و همچنین پیامی ، درگذشت این معلم فداکار و مهربان را به خانواده ، جامعه ی فرهنگی و عموم مردم استان تسلیت گفت.
در این یادداشت آمده است :
هیچگاه دوران خوش دانش آموزی را که در مکتب این چهره ی فرهنگی و ماندگار استان که به واقع لقب ( بهمن بیگی کهگیلویه و بویراحمد ) برازنده ی وی است ،درس عشق و نوعدوستی و محبت را به همراه علم ، آموختم فراموش نخواهم کرد .
این معلم عزیز با نام نیک از خود گذشتگی، جلوه‌ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه معلمان این مرز و بوم به دانش‌آموزان میهن را به نمایش گذاشت و نشان داد که معلمان ارجمند در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و بالندگی مربیان عزیز خویش ، می توانند سرآمد نخبگان باشند. نظام تعلیم و تربیت اسلامی به وجود چنین معلمان فداکار و ایثارگری که نام و یادشان جاودان و نقش الگویی شان ماندگارخواهد بود به خود می‌بالد.
 
پیام تسلیت شخصیت ها و سیاسیون استان به مناسبت درگذشت چهره ماندگار استان / در حال بروز رسانی .... 

اینجانب درگذشت این چهره ی ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان استان ، نخبگان و همچنین خانواده ی ارجمند این معلم دلسوز ، تسلیت می گویم و از خداوند منان طلب مغفرت و محشور شدن با اولیاء الهی را مسئلت دارم.
مرحوم سلامی لحظه لحظه جوانی خود را نردبان دانایی دانش آموزان کرد
 كل من عليها فان و يبقي وجه ربك ذوالجلال و الاكرام  
خانواده محترم سلامی       سلام علیکم
با كمال تاسف و تاثر خبر درگذشت چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت جناب شیخ نورالله سلامی
 غمي سنگين را در دل ما جاي داد تحمل جای خالی ایشان بسیار سنگین و شکننده است. در غم هجرانش می سوزيم و در آستانه بهار طبیعت  آن عزيز كه عمر خود را در راه تعليم و تعلم و در سنگرمبارزه با ديو جهل سپري ساخته است در جوار رحمت حق آرميده و از نعمات واسعه پروردگار برخوردارست . ایشان لحظه لحظه های جوانی خود را نردبانی ساخت تا دانش آموزان به باغ دانایی و توانایی در آمده و در فضای عطر آگین بوستان معرفت الهی تنفس نمایند. دریغا تقدیر بر آن شد که شمع وجودش خاموش گردد و گل های با طراوت بوستان تعلیم و تربیت  به سوگ و ماتم ایشان بنشینند . لذا اینجانب و مجموعه همکاران با دلي آكنده از اندوه  مصيبت وارده را به بازماندگان به ويژه خانواده آن عزيز سفر كرده وجامعه فرهنگي و دانش آموزی  استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان چرام  تسليت عرض نموده ، غفران الهي براي آن مرحوم و صبري جميل براي بازماندگان از درگاه ايزد منان مسالت می نمایيم. 
 
صدرالله عزیزی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام
 
 
آن عزیز سفر کرده در جوار رحمت حق آرميده و از نعمات واسعه پروردگار برخوردارند
  مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد بمناسبت در گذشت مرحوم سلامی پیشکسوت عرصه تعلیم وتربیت شهرستان بویر احمد  پیامی صادر کرد:
مرحوم نوراله سلامی از پیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت کهگیلویه وبویراحمد دارفانی را وداع گفت،مرحوم در دوران خدمت خود در مناطق چرام؛باشت وبویراحمد خالصانه به امر تعلیم وتربیت مشغول بود  ودر سال1373به افتخار بازنشستگی نائل آمد در سال 94در آئین چهره های ماندگار آموزش وپرورش استان از مرحوم سلامی تجلیل شد.
انالله وانا الیه راجعون
خانواده محترم سلامی
با كمال تاسف و تاثر خبر در گذشت ناگهاني  پیشکسوت  فرهنگي مرحوم نورالله سلامی  را مطلع شديم ، رجاء واثق داريم كه آن عزيز سفر كرده عمر خود را در راه تعليم وتربيت و در سنگر مبارزه با ديو جهل سپري ساخته اند و  در جوار رحمت حق آرميده واز نعمات واسعه پروردگار برخوردارند. بر خود وظيفه مي دانم  اين ضايعه تألم برانگيزرابادلي آكنده ازاندوه به بازماندگان ،جامعه فرهنگي به وي‍ژه خانواده محترم ايشان و تمام بستگان تسليت عرض نموده وغفران الهي براي آن مرحوم و صبري جميل براي بازماندگان از درگاه ايزد منان مسئلت مي نمايم. روحش شاد ويادش گرامي باد.

                                                                                  سید علی اکبر هاشمی
                                                                         مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد
 
 
 به اقتضای طبیعت خداوندی خانواده فرهنگیان استان محفلشان سرد وغم جانکاهی را متحمل شدند
با درگذشت مرحوم نورالله سلامی از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان پیام تسلیتی به این شرح صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

خانواده محترم سلامی

خدمتگزاری در عرصه تعلیم وتربیت توفیقی الهی است که نصیب باغبانان بوستان ادب معلمان شده است.

در روزهای سرد فصل سرما جدا شدن گلی از گلستان معرفت وباغ دانش ضایعه ای جبران ناپذیر وغمی جانکاه برای بازماندگان وجامعه فرهنگی ودانش آموزی است.

با اندوه وتأثر فراوان باخبر شدیم به اقتضای طبیعت خداوندی خانواده فرهنگیان استان محفلشان سرد وغم جانکاهی را متحمل شدند ومرحوم نورالله سلامی فرهنگی فرهیخته عرصه تعلیم وتربیت که زیباترین لحظات عمر خود را در مسیر خدمت به جامعه دانش آموزی در نقاط مختلف استان سپری واز پیشگامان این عرصه بود وخانواده محترم ،بستگان، همکاران فرهنگی ودانش آموزان را ترک ودرماتم واندوهی جانکاه وطاقت فرسا غوطه ور، وبه دیار باقی شتافت.

مصیبت بزرگ عروج ذخیره ارزشمند عرصه تعلیم وتربیت مرحوم نورالله سلامی  را به خانواده محترم،همکاران عزیز فرهنگی ام؛بازنشستگان،بستگان،جامعه فرهنگی،دانش آموزی بویژه مردم شریف وقدر شناس شهرستانهای بویراحمد،چرام و باشت تسلیت عرض نموده واز خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی وبرای بازماندگان صبر عظیم خواهانم.

هادی زارع پور

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
 
 
عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب دانش پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»
« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »

مرگ حق است و رفتن به سوی معبود غایت هر انسانی است. اما عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب دانش پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست. خبر آمد  شمع وجود استاد نورالله سلامی که از چهره های ماندگار درس و مدرسه است به خاموشی گرایید و روح بلند آن معلم فرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و خیل مشتاقان و دانش آموخته گانش را عزادار نمود.
آن استاد ارزشمند و دلسوز در عمر پر برکت خویش منشأ خدمات متعدد علمی و معنوی با تکیه بر دانش٬ تقوی و اخلاق حسنه گردیدند. انبوه شاگردانش انشاءالله مصداق خیر ماندگار و تسلی بخش فقدان آن چهره ماندگار  هست. و استاد از  مصادیق واقعی شعر شیخ اجل هست که فرمود « سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز »
علیهذا اینجانب در نهایت تألم و تأثر این فقدان جانسوز را به محضر جامعه علمی، دانشگاهی و فرهنگی بخصوص آموزش و پرورش و بیت مکرم و معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان بویژه شهرستان های چرام و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبری جزیل توأم با عزت از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

               عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
آن فقید سعید از مفاخر فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و معلمی دلسوز برای عشایر بود
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم نورالله سلامی موجب تالم و تاثر شدید گردید. آن فقید سعید از مفاخر فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و معلمی دلسوز برای عشایر بود.
او مانند شمعی سوخت تا چراغ فرهنگ را برافروخت. امید دارم در پناه حضرت باری، دل مغموم بازماندگان را تسلیت افتد و علو درجات نصیب آن مرحوم گردد. این را به دعا خواستارم.
 محمدعلی وکیلی
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
خدا رحمتش کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
خدا رحمت کند این مرد بزرگوار را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار