مجموعه خاطرات بازماندگان فاجعه ی انسانی پناهگاه پارک شیرین با عنوان "پناهگاه بی پناه" با حضور دکتر مجید مصلحی مدیر کل امور مجلس و استانهای حوزه هنری ،مرتضی سرهنگی و جمعی از شخصیتهای فرهنگی کشور، از سوی حوزه هنری رونمایی می شود.
کد خبر: ۳۸۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 19 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری عباس سروری رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در این باره گفت: 26 اسفند یادآور روزی غمبار برای مردم کرمانشاه است، در این روز پناهگاه پارک شیرین که مأمن مردم مظلوم کرمانشاه بود مورد اصابت موشک بعثی عراق قرار گرفت که طی آن 300 نفر از جمله کودکان و زنان بی دفاع کشته شدند.
سروری در ادامه تصریح کرد: این فاجعه ی انسانی پس از سال ها از سوی حوزه هنری و به قلم مهناز فتاحی از نویسندگان این حوزه به رشته ی تحریر در آمد.
این مقام فرهنگی با مهم برشمردن ثبت وقایع مهم تاریخ در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: کرمانشاه به عنوان استانی که آغاز  و پایان جنگ در آن رخ داده است، دارای ظرفیت بالایی در حوزه ی تاریخ شفاهی است که باید برای آیندگان ماندگار شود.
سروری اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک، شاهد چاپ و انتشار چند عنوان کتاب دیگر در این حوزه، از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه خواهیم بود.
پناهگاه بی پناه مجموعه خاطرات بازماندگان بمباران پناهگاه بی پناه پارک شیرین به قلم مهناز فتاحی است که توسط انتشارات سوره مهر روانه ی بازار کتاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار