مهمترین خبرهای استان
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
کد خبر: ۳۸۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 26 February 2017
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
دانشگاه آزاد یاسوج حیات خلوت جریان های سیاسی نخواهد شد
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: اجازه نمی‌دهم این دانشگاه به یک باشگاه سیاسی و حیات خلوت جریان‌های سیاسی تبدیل شود.
آرمین محمودی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت سیاسی توسط دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی را قبول داریم ولی اجازه نمی‌دهم دانشگاه آزاد یاسوج به یک باشگاه سیاسی تبدیل شود.
وی با تاکید بر اینکه باشگاه سیاسی شدن محیط‌ های علمی به نفع تشکل‌های سیاسی و انقلاب اسلامی نیست افزود: تا جایی که تشکل‌های دانشجویی در چهارچوب مشخص ده قانون فعالیت کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
محمودی در پاسخ به این سوال که برنامه دانشگاه آزاد یاسوج با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری برای حضور جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در این دانشگاه با هدف نشاط سیاسی و کمک به حضور حداکثری مردم چیست؟ افزود: در دانشگاه آزاد یاسوج تابع منشور دانشگاه آزاد کشور هستیم و هر حرکتی باید بر اساس یک ساختار و سیستم مشخص و منسجم در چهارچوب قانون انجام شود.
نتیجه بازی جنجالی شیراز به نفع زاگرس یاسوج اعلام شد
رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای بازی جنجالی زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز اعلام شد.
بر این اساس حسین حجازی‌پور از تیم زاگرس 4 جلسه محروم شد، مجدور عسگری تدارکات تیم زاگرس هم مشمول محرومیت تا 4 هفته شد.
محمدرضا موسوی از زاگرس 4 جلسه محروم شد، تیم قشقایی محکوم به پرداخت جریمه 10 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران شد.
کمیته انضباطی همچنین بازی را سه بر صفر به نفع تیم زاگرس اعلام کرد و تیم زاگرس یک جلسه از حضور تماشاگران محروم شد.
150 نفر نامزد شورای شهر گچساران
 رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان مرکز گچساران پیش بینی کرد در انتخابات سال آینده شورای اسلامی این شهر، 150 نفر نامزد این انتخابات شوند.
" کیانوش بلوطی" به ایلنا در گچساران گفت:‌ در انتخابات پیش رو تمامی اعضای فعلی حضور پیدا می‌کنند و براساس پیش بینی ها، 150 نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان در انتخابات 96 خواهند بود.
وی  افزود:‌ در دور گذشته انتخابات شورای اسلامی دوگنبدان، 83 نفر نامزد انتخابات بود که 9 نفر عضو اصلی و چهارنفر عضو علی البدل شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان مرکز گچساران حال و هوای کنونی شورای اسلامی این شهر را خوب ارزیابی کرد اما از عملکرد برخی منتقدان نیز انتقاد کرد.
خیال راحت تاجگردون از ناممکنی که ممکن شد
در هفته گذشته کلنگ آب رسانی به مزارع دشت مور گچساران به زمین خورد، آغاز اجرای این پروژه در این منطقه به گفته اردلان زینل زاده فرزند این خاک  و شهردار گچساران یک افسانه بوده است   که محقق شد و مطالبه‌ای که مردم این خطه دست یابی به آن را ناممکن می‌دانستند اما امروز تحقق یافت
زینل زاده در ادامه صحبت‌های خود از آنچه تحقق رؤیا و افسانه آب رسانی  به مزارع کشاورزی دشت مور یاد کرد از تاج گردون  به نمایندگی از اهالی منطقه تشکر کرد
در ادامه این برنامه غلامرضا تاج گردون رئیس کمسیون برنامه وبوجه در بخشی  از صحبت‌های خود در میان کشاورزان دشت مور دشواری تخصیص آب به این  منطقه را اینگونه شرح داد، که در هیچ نقطه از ایران به مناطق با ارتفاع بیش از ٢٠٠متر تخصیص آب صورت نمی‌گیرد، اما تخصیص آب را برای اراضی این دشت با ارتفاع ٣٩۴متر گرفته‌ایم
وی در ادامه افزود، خاک زمین‌های دشت مور طلاست و تلاش خواهم کرد که  فاز دوم این پروژه را نیز در کمترین زمان اجرایی کنیم و با آب رسانی به دشت مور پوشه آب را در دفتر خود بسته‌ام  و در مورد گچساران و باشت خیالم راحت است./بخشی از گزارش امید ملت در خصوص پروژه آبرسانی به دشت مور گچساران.
 تخلف در واگذاری تاکسی بی سیم ها
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ترافیک استان که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در رابطه با تاکسی های بی سیم افشاگری کرد.
جواد غلام‌پور بیان کرد: مشکل ما این است که تاکسی بی سیم‌ها همه در اختیار یک خانواده خاص است.
غلام‌پور با بیان اینکه بهتر بود این مراکز تاکسی‌ها به شیوه فراخوان عمومی در اختیار افراد قرار می‌گرفت، اظهار کرد: نظارت بر واگذاری این تاکسی‌ها صورت نگرفت و در واقع فراخوان عمومی برای واگذاری آنها برگزار نشد.
وی تاکید کرد: اگر تاکسی بی سیم‌ها بر اساس فراخوان عمومی واگذار می‌شد رقابت سالمی صورت می‌گرفت و برخی تخلفات را شاهد نبودیم و اگر رقابت به وجود بیاید بین آنها این وضع فعلی سالم سازی می‌شد.
حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این مسئله نیز واکنش نشان داد و اظهار کرد: عدالت کجا رفته است، وقتی متقاضی تاکسی بی سیم داریم، در جلسات می گوییم، ظرفیت تکمیل است، از طرفی قبل هم گفته بودیم که برای واگذاری این تاکسی ها فراخوان عمومی زده شود که حرف و حدیث پشت سر ما نباشد./کبنا نیوز
 سیلی فرماندار زیر گوش مامور وظیفه شناس!
یکی از سایت های محلی مدعی شده یکی از فرمانداران که ظاهراً در ماه‌های گذشته (خرداد ماه)در سفر یکی از وزرا به استان در یک کشمکش عجیب و غریب با یک مامور حراست فرودگاه خبرساز شده بود، باردیگر با  همین مامور وظیفه‌شناس درگیر شده است.
وی که در روزهای گذشته قصد استقبال از مسئولین کشوری که برای افتتاح چند طرح اقتصادی به این شهرستان سفر کرده بودند را داشته است  در گیت بازرسی یا کنترل تردد سیستمی به هنگام ورود برخلاف میلش مورد بازرسی قرار می گیرد که گویا این بازرسی به مذاق فرماندار خوش نیامده و اصرار این مامور حراست وظیفه شناس فرودگاه به اعمال قانون باعث می شود آقای فرماندار با سیلی به گوش این مامور بنوازد.
ضمن اینکه مشاور رسانه ای فرماندار مذکور اعلام کرده این موضوع صحت ندارد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
سلام امنیت فرودگاه برای فعالیتهای فرماندار بود اگه مامور فرماندار را نمیشناخت باید فرماندار عذرخواهی کند اما اگه مامور فرماندار را با آرم شناسایی دیده این دیگه گیر وحساسیت کاسه داغتر از آشه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار