سرمربی کروات تیم العین امارات گفت: با توجه به برتری تیمم، از کسب نتیجه تساوی در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر ذوب‌آهن راضی نیستم.
کد خبر: ۳۸۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 22 February 2017

به گزارش تابناک ‌:  تیم‌ العین امارات روز گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان آسیا میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و با تساوی یک - یک متوقف شد.

زوران مامیچ، سرمربی تیم العین امارات، نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب‌آهن گفت: به طور قطع از نتیجه تساوی در اولین بازی آسیایی العین با توجه به نزدیکی تیمم برای کسب پیروزی  راضی و خوشحال نیستم. ما در نیمه‌اول کنترل مطلق بازی را در اختیار داشتیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه ذوب‌آهن حلق کردیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در نیمه سطح کیفی موردنظرمان را ارائه ندادیم. هر چند فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم و حریف ایرانی فقط دو حمله را انجام داد. ذوب‌آهن از این تساوی خیلی خوشحال است.

مامیچ در خاتمه گفت: من فقط چهار بازی است که هدایت تیم العین امارات را بر عهده دارم و توانایی‌های زیادی در تیمم تا پایان این رقابت‌ها می‌بینم.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم الاهلی عربستان با 3 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های یک امتیازی ذوب‌آهن و العین امارات در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارد. تیم بنیادکار ازبکستان هم بدون امتیاز قعرنشین است. در هفته دوم دیدارهای این گروه 10 اسفند ماه سال جاری ذوب‌آهن اصفهان  در عمان پذیرای الاهلی عربستان است و بنیادکار ازبکستان به مصاف العین امارات می‌رود.



منبع : تسنیم 

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار