کد خبر: ۳۸۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 22 February 2017

به گزارش تابناک یزد،رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژه های نیمه تمام آموزشکده های فنی حرفه ایی و آموزش و پرورش شهرستان میبد بازدید کرد .

الهیارترکمن درحاشیه این بازدید با بیان اینکه اقدامات خوبی ازسوی فرماندار و مسئولین شهرستان میبد درانجام پروژها در دو حوزه فنی حرفه ایی و آموزش و پرورش انجام شده است گفت :امروز به همراه فرماندار میبد از نزدیک با فعالیت های انجام شده این آموزشکده ها آشنا شدیم .

وی با ارزیابی مثبت پیشرفت های فیزیکی پروژه هاافزود:ما هم از توان و اعتباراتی که تا آخرسال دراختیارمان هست سعی خواهیم کرد، اعتبارمورد نیاز را برای تکمیل این پروژه ها آماده کنیم.

الهیار ترکمن اشاره کرد:پروژه آموزشکده فنی دختران میبد تا پایان سال یا نهایتا تا شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید تا دانشجویان درشرایط بهتری تحصیل کنند.

رئیس امور آموزش و پرورش عموی و فنی حرفه ایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت :واحد پسران آموزشکده میبد هم با توجه به اینکه یک طرح ملی است ؛احتیاج به بررسی بیشتری دارد که با تشکیل جلسه درتهران و بررسی آن سعی خواهیم کرد به بهره برداری نزدیک کنیم .

وی در ادامه از مجتمع آموزشی امام حسین بزرگترین پروژه خیری آموزش و پرورش میبد هم بازدید و قول مساعدت در تجهیز و تامین سیستم های سرمایشی و گرمایشی پروژهای خیری و تکمیل استخر دانش آموزی میبد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار