کوهدشت که به دلیل نامناسب بودن به جاده مرگ معروف شده است، یکی از مشکلات شهرستان کوهدشت راه ارتباطی است، برابر با شاخص‌های موجود ۱۰ درصد از راه‌های ارتباطی استان لرستان مربوط به کوهدشت هستند.
کد خبر: ۳۸۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 23 February 2017

نورمحمد فردی بیرانوند ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در خصوص محور خرم‌آباد- کوهدشت که به دلیل نامناسب بودن به جاده مرگ معروف شده است، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرستان کوهدشت راه ارتباطی است، برابر با شاخص‌های موجود ۱۰ درصد از راه‌های ارتباطی استان لرستان مربوط به کوهدشت هستند.


وی با بیان اینکه از هشت هزار کیلومتر راه لرستان بیش از ۸۰۰ کیلومتر آن در این شهرستان است، اضافه کرد: از آنجایی که راه ارتباطی یکی از مولفه‌های توسعه برشمرده می‌شود، این موضوع نیز برای شهرستان کوهدشت حیاتی است.

فرماندار کوهدشت ادامه داد: در محور کوهدشت- خرم‌آباد، از شهرستان کوهدشت تا پل کشکان مربوط به حوزه این شهرستان است که چند سال پیش تصمیم به چهارخطه شدن آن گرفته شد.

این مسوؤل افزود: مسیر ذکر شده حدود ۱۹ کیلومتر زیر بار ترافیک است و در مابقی محور پیمانکاران مشغول به کار هستند که باید تا پایان خرداد سال جاری عملیات اجرایی چهارخطه کردن آن به اتمام برسد، زیرا این پروژه یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان است.
فردی بیرانوند با اعلام اینکه در ماه گذشته در محور کوهدشت- خرم‌آباد ۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند، عنوان کرد: به دلیل تصادفات زیاد در جاده مذکور مردم به آن جاده مرگ می‌گویند.
فرماندار کوهدشت در پایان سخنان خود تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مانند راه و شهرسازی باید اقدامات لازم اعم از اقدامات فنی و علائم هشدار دهنده به دلیل دارا بودن پیچ‌های تند را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار