رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان ابركوه از راه‌اندازی پست قرنطینه دامپزشکی در ابركوه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 23 February 2017

به گزارش تابناک یزد،علی فاتحی‌نیا  اظهار داشت: پست قرنطینه دامپزشکی ابرکوه در ورودی این شهر به منظور جلوگیری از تبادل دام‌های مشکوک به داخل استان فعال شده است.

وی عنوان کرد: ابرکوه دروازه غربی ورودی به استان یزد است و حمل و نقل دام از استان‌های فارس، اصهفان و کهگیلویه و بویراحمد از این شهرستان انجام می‌شود.

فاتحی‌نیا ادامه داد: از آنجا که احتمال حمل محموله آلوده و بدون مجوز به این شهرستان وجود دارد، این پست به منظور جلوگیری از دام‌های آلوده فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این پست، امکان فعالیت شبانه‌روزی در راستای برخورد جدی با ورود غیرقانونی محموله‌های دامی به استان یزد بیش از پیش فراهم شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی ابرکوه تصریح کرد: همه محموله‌های دامی اعم از فرآورده‌های خام دامی، دام و طیور زنده برای حمل و نقل، باید دارای مجوز حمل بهداشتی قرنطینه‌ای باشند و در غیر این‌صورت در محل پست قرنطینه‌ای با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

فاتحی‌نیا از صاحبان و رانندگان خودروهای حمل دام، طیور و فرآورده‌های خام دامی خواست: در صورت انتقال دام و طیور یا فرآورده‌ها، برای اخذ مجوز حمل به دامپزشکی مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار