کد خبر: ۳۸۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 23 February 2017

تابناک / با قطعی شدن کوچ رنجکش از رشت به آستارا، اگرچه پس از مدت ها تکیف فرمانداری آستارا مشخص شد و قطار تغییرات فرماندارها پس از توقف در ایستگاه های رشت، تالش، صومعه سرا و آستارا به ایستگاه پایانی خود رسید اما صندلی مدیریتی دیگری در استان خالی شد. این تغییر عملا تعداد کرسی های خالی مدیریتی را در گیلان به 3 عدد افزایش می دهد. با این حال اگرچه هنوز برای تصدی بر پست مدیرکلی اجتماعی، فرهنگی استانداری گیلان هیچ گزینه رسمی ای مطرح نشده، اما زمان سرپرستی زهرا بدن آرا بر اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان بیش از سه ماه به طول انجامیده است.

در این میان، صندلی سوم وضعیت مناسب تری دارد، جایی که گفته می شود غفارحسینی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه گیلان جایگزین رضا خضردوست شده است. البته هنوز از مدت قانونی سرپرستی وی بر مخابرات منطقه گیلان فرصت باقی مانده است.

با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری، بعید است که استانداری گیلان بخواهد با دو کرسی خالی مدیریتی مخابرات و امور اجتماعی استانداری، پا را در عرصه انتخابات بگذارد به خصوص اینکه نقش مخابرات در تهیه زیرساخت های انتخابات انکار ناپذیر بوده و مدیریت اجتماعی هم ارتباط مستقیم با سازمان های مردم نهاد (NGO) داشته و این سازمان ها با توجه به تعداد بالای فعالان خود نقشی انکارناپذیر در انتخابات خواهند داشت.

با این حال اما به نظر می رسد به زودی شاهد تغییرات و تعیین تکلیف در سه پست مدیرکلی استان با مشخص شدن جایگزین برای مخابرات منطقه گیلان، نهاد کتابخانه های عمومی گیلان و اداره کل اجتماعی، فرهنگی استانداری گیلان خواهیم بود. هرچند به نظر می رسد که تغییرات در نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان، به علت پایان مدت سه ماهه و قانونی سرپرستی در این اداره کل بسیار نزدیک تر از سایرین باشد اما از نظر سیاسی، شاید انتخاب جایگزین رنجکش از دو پست دیگر بسیار مهم تر باشد. / خزر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار