نماینده مردم اهواز جزئیات نشست کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری استان خوزستان با ابتکار و جمعی دیگر از دولتمردان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 23 February 2017
به گزارش تابناک : علی ساری نماینده مردم اهواز دلایل انتقاد خود به اظهارات ابتکار ، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در نشست کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری استان خوزستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به اظهارات برخی از اعضای مجمع نمایندگان اهواز در زمینه بروز مشکلات زیست محیطی از برخی تالاب ها این استان، بیان داشت : این درحالی بود که خانم ابتکار در این جلسه عنوان کردند که مردم بومی همچنان از این تالاب ها ماهیگیری می کنند که دوستان ما در پاسخ به وی گفتند؛ شما که می گویید مردم ماهیگیری می کنند دقیقا به ما بگویید که از کجای تالاب مشغول ماهیگیری هستند، لذا برخی از تالابها استان در حال حاضر خشک و حتی مواد رادیو اکتیو آن فعال شده است.

ساری تاکید کرد : همچنین خانم ابتکار  در این جلسه معتقد بودند که این تالاب ها پیوست زیست محیطی نداشته اند و همه طرح ها با این مشکلات از دولت آقای احمدی نژاد به جا مانده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: همچنین خانم ابتکار در این جلسه گفتند که پروژه های انتقال آب از دولت گذشته بوده و این دولت هم این مسئله را ادامه خواهد داد، لذا منظور خانم ابتکار این است که چون دولتهای گذشته بدون پیوسته زیست محیطی آب را انتقال داده اند ما هم این اجازه را داریم که آب منطقه را انتقال بدهیم که بنده معتقدم اینگونه اظهارات به هیچ وجه با عقل و منطق مغایرت دارد.

ساری با اشاره به انتقاد خود به اظهارات ابتکار بیان داشت : بنده به هیچ وجه قصد نداشتم در این جلسه صحبت کنم و اصلا در سین برنامه، زمانی برای سخنرانی نداشتم اما وقتی دیدم اظهارات خانم ابتکار توهینی به افکار عمومی است، وسط جلسه بلند شدم و بر سر خانم ابتکار فریاد بلندی زدم و جلسه را ترک کردم .
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه که رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در جلسه فوق قصد داشت تنها با یکسری اعداد و ارقام افکار عمومی را به سخره بگیرد. اظهار داشت :  خانم ابتکار تنها در این جلسه آمده بود بگوید، مشکلات تنها برگردن دولت گذشته است و پیام صحبت های ما هم این بود که چرا دولت یازدهم خطاهای دولت گذشته را انجام می دهد. 


منبع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار