جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ایران روحیه انقلابی خود را حفظ کرده است، گفت: این ملت بزرگ در مقابل هیچ دشمنی سر تعظیم فرود نمی آورد و با صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستاده است.
کد خبر: ۳۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 23 February 2017
به گزارش تابناک : سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی روز پنج شنبه در یادواره سرداران و یکهزار و هشت شهید شهرستان خوی افزود: ملت ایران با وجود گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هنوز روحیه انقلابی و انقلابی‌گری خود را حفظ کرده است و باید قدردان این مردم بود.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بر پایه قرآن، عترت و مردم استوار است، اظهار کرد: شکست رژیم طاغوت بدون حضور مردم میسر نبود و این نظام 38 سال عمر خود را با حمایت مردم پشت سر گذاشته است.
سردار فضلی افزود: روحیه دشمن ستیزی ملت ایران با وجود توطئه های مختلف دشمنان انقلاب در سال های گذشته ستودنی است و این ملت با شعور و آگاهی توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند.
وی بیان کرد: دشمنان با ایجاد اختلاف و تفرقه در بین اقوام و مذاهب ایران اسلامی درصدد تضعیف کشور هستند ولی ملت ایران با بیداری و وحدت رویه توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: به پاس رشادت‌ها و جانفشانی شهداست که ایران اسلامی به جزیره‌ای با ثبات و امن در منطقه تبدیل شده است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا انسان های بی ادعایی هستند و مهمترین ویژگی آنان ایمان، ولایتمداری و شهادت طلبی در راه عدالت است.
وی ادامه داد: نظامی که بر پایه ارزش‌های دینی و به پشتوانه مردم بنا شود، استوار و محکم خواهد بود و تمامی موانع و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
سردار فضلی با بیان خاطراتی از عملیات کربلای 5 به تبیین نقش سرداران آذربایجان غربی در این عملیات پرداخت و افزود: آذربایجان غربی خطه دلاور مردانی است که امروز یاد و نام آنان با عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس عجین شده است.
وی ادامه داد: یک دهه پیش در چنین روزی گروهی از بهترین فرزندان میهن همچون شهید قهاری و درستی به مقام والای شهادت نائل شدند و ما نیز امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی‌ شهدا هستیم و خواهیم بود.
حجت الاسلام سید رضی شکوری، امام جمعه خوی نیز در این آئین گفت: مردم ایران اسلامی با تمام توان برای پیروزی انقلاب اسلامی قیام کردند و هوشمندانه در رکاب انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری ایستادند.
وی اضافه کرد: بیداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، جنگ های موجود در منطقه، مواد مخدر، ناهنجاری های اجتماعی و سوء مدیریت از جمله دغدغه های جامعه است و باید به آن توجه شود.
وی بیان کرد: بسیج و سپاه بیدارتر از هر زمان دیگر در خدمت آرمان های نظام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و موفقیت های سپاه در عرصه های مختلف ستودنی است.
یادواره سرداران و یکهزار و هشت شهید شهرستان خوی با حضور گروه های مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان های شمال آذربایجان غربی برگزار شد.
رونمایی از نرم افزار زندگینامه و خاطرات سرداران و یکهزار و هشت شهید شهرستان خوی از دیگر برنامه های این یادواره بود.
سردار فضلی در بدو ورود به شهرستان خوی با حضور در مزار شهدا با نثار فاتحه و شاخه های گل با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.




منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار