رای گیری در تعرفه های کاغذی صورت گرفت. از حاضران خواسته شده بود در کنار درج نامی اسامی کاندیداهای شورای مرکزی، کد آنها را هم وارد کنند تا شمارش الکترونیکی میسر باشد.
کد خبر: ۳۸۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 23 February 2017
برخی سایت های خبری از تعیین حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در رای گیری امروز اصولگرایان برای معرفی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری، خبر داده اند.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه پیروان و حزب ایستادگی به خبرنگار «انتخاب» گفت: باتوجه به آرا شمارش شده، آقای حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی حائز اکثریت آرا شده است.

براساس این گزارش، با توجه به کسب اکثریت آرا از سوی رئیسی، او کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، حمیدرضا حاجی بابایی، الیاس نادران، شاهین میرمحمدی و سیدمسعود میرکاظمی دیگر افرادی بودند که به مرحله ی پایانی رای گیری راه یافته بودند.

لازم به ذکر است که نخستین نشست ائتلاف اصولگرایان تحت عنوان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» عصر امروز پس از اخذ رای بر سر 10 کاندیدای نهایی جناح راست به کار خود پایان داد.
تکذیب شد
روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه ای و در پی انتشار اخباری مبنی بر انتخاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه را تکذیب کرد.
رای گیری در تعرفه های کاغذی صورت گرفت. از حاضران خواسته شده بود در کنار درج نامی اسامی کاندیداهای شورای مرکزی، کد آنها را هم وارد کنند تا شمارش الکترونیکی میسر باشد. با این وجود فقط حدود 500 نفر از 3000 فرد حاضر در مجمع، کد کاندیداها را در تعرفه های خود وارد کردند و بنابراین بخش اعظم تعرفه ها به صورت دستی شمارش می شود. این روند همچنان ادامه دارد و از آنجا که هر فرد به 30 نفر رای داده، به طور طبیعی طولانی خواهد بود. تخمین های موجود نشان می دهد شمارش آرا شورای مرکزی تا فردا تمام می شود و نتایج آرا رسما اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار