امام‌جمعه موقت همدان
هاشمی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه مردم گلایه‌مند هستند، از مسئولان خواست نگذارند که مردم اذیت شوند که تنها راه تحقق این امر نیز در توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به‌ویژه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۸۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 24 February 2017
امام‌جمعه موقت همدان بابیان اینکه برخی از مردم فقط با یارانه‌ها روزگار می‌گذرانند، گفت: برخی نیز ماه‌هاست برنج و گوشت پیدا نکرده‌اند که بخورند و بعضی‌ها نیز از پرداخت اجاره منزل خود درمانده‌اند، مردم را دریابید!

به گزارش تابناک همدان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مشخصه‌های مؤمن اقامه نماز و دادن زکات است.

وی بابیان اینکه خداوند در قرآن کریم به موضوع اقامه نماز اهمیت بسیاری داده است، گفت: باید فرهنگ اقامه نماز برای داشتن جامعه‌ای ایمانی، تقویت کنیم.

امام‌جمعه موقت همدان بابیان اینکه اقامه نماز نشانه‌ای از عبودیت فرد است؛ ادامه داد: باید حقوق واجب الهی ادا شود.

وی اقامه نماز را کفاره گناهان صغیره دانست و در ادامه اضافه کرد: البته به‌شرط اینکه فرد از گناه توبه واقعی کرده باشد.

موسوی بابیان اینکه اگر کسی عمداً نماز را به تأخیر بیندازد نام او بر بالای سر درب جهنم نوشته می‌شود، گفت: باید همیشه تقوا را در زندگی خود مدنظر قرار دهیم و ابعاد مختلف زندگی خود را به این زیور آراسته کنیم.

* آقایان مسئول! مردم هرجا لازم بوده به‌موقع وارد صحنه شدند شما هم وظایف خود را انجام دهید

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اضافه کرد: عرضه‌کنندگان کالا و خدمات باید حق مصرف‌کننده را رعایت کنند که مواردی چون حق برخورداری از ایمنی، حق برخورداری از اطلاعات کامل، انتخاب آزادانه، حق برخورداری از حمایت دولت در صورت تخلفات از سوی واحدهای صنفی و حق برخورداری از معامله منصفانه باید مدنظر باشد.

امام‌جمعه موقت همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گزافه‌گویی‌های اخیر ترامپ گفت: رئیس‌جمهور جدید آمریکا که نه کار سیاسی خاصی انجام داده و نه کار اجرایی قابل قبولی؛ از راه نرسیده ایران را تهدید می‌کند و تحریم‌ها را تشدید کرده است.

وی از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و با اشاره به اینکه مردم به تبعیت از رهبری برای دفاع از کشور آمدند، خطاب به مسئولان کشور تأکید کرد: آقایان مسئول! مردم هرجا که لازم بوده به‌موقع وارد صحنه شده‌اند پس شما هم باید وظایف خود را انجام دهید.

هاشمی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه مردم گلایه‌مند هستند، از مسئولان خواست نگذارند که مردم اذیت شوند که تنها راه تحقق این امر نیز در توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به‌ویژه اقتصاد مقاومتی است.

وی بابیان اینکه برخی از مردم فقط با یارانه‌ها روزگار می‌گذرانند، گفت: برخی نیز ماه‌هاست برنج و گوشت پیدا نکرده‌اند که بخورند و بعضی‌ها نیز از پرداخت اجاره منزل خود درمانده‌اند، مردم را دریابید!

امام‌جمعه موقت همدان در ادامه از مسئولان خواست به آمریکایی که قدرتش هرروز در حال افول است، اعتماد نکنند.

* آن‌هایی که دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند، کمی به گذشته رجوع کنند

وی ادامه داد: آن‌هایی که دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند، کمی به گذشته رجوع کنند و نوع برخورد آمریکا با محمدرضا شاه و صدام را ببینند و عبرت بگیرند.

هاشمی افزود: در زمان پهلوی، ایران محل عیش و نوش آمریکایی‌ها بود ولی وقتی پای منافعشان به میان آمد محمدرضا شاه را فروختند و همین اتفاق را در مورد صدام شاهد بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قدرت صهیونیست نیز در حال افول است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری در اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به این موضوع تأکید کردند.

امام‌جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به تحرکات برخی از کشورهای عربی گفت: این کشورها برای ما شاخ‌وشانه می‌کشند و ایران را آشوبگر و تروریست معرفی می‌کنند درصورتی‌که خود با حمایت از تروریسم، دو سال است یمن را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی خطاب به این کشورها اظهار کرد: این آرزو را به گور خواهید برد که ایران را نابود کنید زیرا قدرت این کشور هرروز بیشتر از قبل می‌شود.

هاشمی در پایان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: باید همواره ولایتمدار بود و در مسیر سیره فاطمی حرکت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار