کد خبر: ۳۸۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 24 February 2017
‍ برف آمد برق رفت

باسلام و درود خدمت همه همشهریان وعزیزانی که براثر ولتاژ بسیار بالا برق خسارت‌دیده‌اند. هدف از نوشتن این مطلب انتقاد از هیچ ارگان و نهادی نیست؛ زیرا یقین دارم انتقاد بی‌فایده‌ترین روش ممکن است! 

تا زمانی که برخی از مسئولان روحیه مشارکتی و دغدغه حل مشکلات را نداشته باشند نوشتن چنین مطالبی هیچ منفعتی ندارد بلکه وقت تلف کردن است. دوست بسیار خوبم محمود آصفی این جواب گلایه توست که میگویی چرا سکوت کرده‌اید. ما هم میگوییم و هم می‌نویسیم اما نه چشمی هست که ببیند و نه گوشی که بشنود...

حال تدبیر چیست؟ آیا باید بابت وصل شدن برق بعد از چند روز (با عنایت به اینکه هنوز هم مشکلات وجود دارند) تشکر کرد!؟ یا اینکه بابت فشار بسیار بالا (۳۰۰ ولت) برق در خیابان دکتر اقبال که باعث سوختن و صدمه دیدن وسایل منازل ساکنین شده است، نیش و کنایه روانه بازار کرد؟!!

مطمئناً بابت انجام‌ وظیفه نباید توقع تشکر آن‌چنانی داشت اما بی‌انصافی است که حتی یک "خدا قوت"هم نگوییم. پس "خدا قوت"...

اما دقیقاً نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که بجای ۲۲۰ ولت،۳۰۰ ولت روانه سیم‌های برق شد و یکهو...همه‌چیز  سوخت؛ از آیفون‌های منازل گرفته تا شوفاژ و آبگرمان و تلفن‌ها
امیدواریم که مدیران اداره برق پاسخگو باشند و جواب مردم را بدهند. این فضای مجازی فقط برای پخش کردن عکس‌های جلسات نیست! کاربردهای دیگری هم دارد!

از روستای علی‌آباد هم خبر می‌رسد که مردم با جهشی هوشمندانه همانند اجدادمان در عصر حجر زندگی می‌کنند! البته این مشکل برای تمامی روستاها هست و هنوز هم برق در برخی از روستاها وصل نشده اما اخبار اعلام می‌کند که برق تمامی استان وصل است!!

✅تمامی مطالبی که توسط بنده حقیر ذکر شد به نمایندگی همه مردم ملایر بود و اما به برخی از درخواست‌های همشهریان می‌پردازم:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار