رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همایش ملی دهان و دندان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، از افتتاح سه کلینیک فوق تخصصی و تخصصی در گرمسار و سمنان با حضور وزیر بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 25 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، از افتتاح سه کلینیک فوق تخصصی و تخصصی در گرمسار و سمنان با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

وی بیان داشت: افتتاح این مراکز قطعا می تواند به ارتقای ظرفیت های درمانی، بهداشتی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیفزاید.

 

اقدامات خوب در حوزه بهداشت دهان و دندان سمنان

مهدی شادنوش در همایش ملی دهان و دندان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بیان داشت: در حوزه بهداشت دهان و دندان اقدامات خوبی در مهدهای کودک، کودکستان ها و مدارس ابتدایی سمنان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مقوله بهداشت دهان و دندان اشاره کرد و گفت: درمان در حوزه بهداشت دهان و دندان، بسیار هزینه بر است لذا باید بر روی پیشگیری آن هم از مهدهای کودک، کودکستان ها و مدارس ابتدایی آغاز کرد که در این راه خوشبختانه اقدامات خوبی در سمنان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، از افتتاح سه کلینیک فوق تخصصی و تخصصی در گرمسار و سمنان با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

کاهش هزینه های درمانی مردم نخستین دستاورد خوب طرح تحول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بخش دیگری از سخنان خود، طرح تحول در بهداشت را در زمره طرح های ویژه دولت یازدهم برای کشور دانست و گفت: این طرح در کنار بروز تحول اساسی در درمان و بهداشت، باعث شد تا هزینه های درمانی مردم پائین آید که این نخستین دستاورد خوب این طرح بود.

رفع دغدغه رهبرمعظم انقلاب اسلامی:

شادنوش گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند باید کاری کرد که همراهان بیمار جز دغدغهبیماری، دغدغه دیگری نداشته باشند که امروز خوشبختانه این امر محقق شده است.

وی بیان داشت: امروز در روستاهاسه و در شهرها شش درصد هزینه ها توسط مردم پرداخت می شود که این امر به خوبی توانسته شرایط را به نفع محرومان و عامه جامعه تغییر دهد.

شایان ذکر است با سفر یکروزه وزیر بهداشت به سمنان۱۸ پروژه درمانی و خانه های بهداشت در کنار سه کلینیک ویژه تخصصی وفوق تخصصی درشهرستان های سمنان و گرمسار با اعتبار ۳۴۵میلیارد ریال تا پایان امروز افتتاح می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار