به دلیل عرضه گوشت غیر‌مجاز
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا از جریمه 5 میلیون ریالی یک رستوران به دلیل عرضه گوشت غیر‌مجاز و خارج از زنجیره کشتارگاهی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی مهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا از واحدهای عرضه و رستوران‌ها، یکی از رستوران‌های بین‌راهی به دلیل عرضه گوشت خارج از زنجیره کشتارگاهی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: پس از صدور رأی اولیه، به دلیل ابراز ندامت متخلف و ارائه تعهد مبنی بر عدم تکرار تخلف، به جزای نقدی پنج میلیون ریالی به جایگزینی از سه ماه حبس محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به بازدید مستمر از رستوران‌ها گفت: با وجود آموزش و اخطار به واحدها و در مواردی معرفی متخلفان به مراجع قضایی، متأسفانه برخی از رستوران‌ها همچنان بدون توجه به قوانین دامپزشکی، اقدام به خرید فرآورده‌های خام دامی از مبدأ نامعلوم می‌کنند که این امر به عنوان یکی از مخاطرات نظارت واحدهای تحت پوشش مطرح است.

مهرزاده یادآور شد: بنابراین کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا در صورت مشاهده این موارد نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار