نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت حوزه گردشگری و معرفی آثار تاریخی در رونق اقتصادی و صنعتی نیز موثر است و باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد تا با عزمی ویژه گامی مستحکم برداشته شود.
کد خبر: ۳۸۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، داوود محمدی در نشست سفیران کشورهای خارجی با مدیران شهری قزوین اظهار داشت: دعوت و حضور هیئت‌های تجاری و اقتصادی در استان قزوین در زمینه ارتقاء دیپلماسی موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به معرفی ظرفیت‌های استان قزوین به کشورهای خارجی بیان کرد: حضور سفیران، سرمایه‌گذاران و هیئت‌های خارجی در زمینه معرفی ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه صنعت، گردشگری و آثار تاریخی و همچنین کشاورزی اثرگذار بوده که باید در اولویت باشد.

رئیس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی بستر توسعه مبادلات با کشورهای خارجی در زمینه استحکام روابط دوستانه میان ملل نقش داشته و به همین باید در زمینه تحقق این مهم اقدامات جدی صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه «تبادل فرهنگی» در اثرات توسعه مبادلات با کشورهای خارجی است، عنوان کرد: استان قزوین در زمینه تعداد آثار تاریخی در سطح کشور جایگاه مطلوبی داشته و جز استان‌های نخست کشور است که به همین سبب ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را داشته و همه مدیران استان باید تحقق این مهم را در اولویت قرار دهند.

وی گفت: تقویت حوزه گردشگری و معرفی آثار تاریخی در رونق اقتصادی و صنعتی نیز موثر است و باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد تا با عزمی ویژه گامی مستحکم برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار