استاندارخوزستان خبر داد؛
استاندار خوزستان با تشکر از رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت در سفر به استان خوزستان، دستاورد سفر روز گذشته را قول مساعد رئیس جمهوری برای حل مشکل انباشته آب و فاضلاب استان با اعتبار 7 هزار میلیارد تومانی عنوان کرد
کد خبر: ۳۸۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛استاندار خوزستان با تشکر از رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت در سفر به استان خوزستان، دستاورد سفر روز گذشته را قول مساعد رئیس جمهوری برای حل مشکل انباشته آب و فاضلاب استان با اعتبار 7 هزار میلیارد تومانی عنوان کرد.

دکترغلامرضا شریعتی روز جمعه در سفر به شهرستان آبادان و حضور در جمع شهروندان آبادانی در همایش پیاده روی و بازدید از روند تکمیل بیمارستان اروندکنار، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، از صبوری مردم خوزستان در برابر مشکلات ریزگردها تشکر کرد و افزود:از مقام معظم رهبری نیز که در این زمینه اهتمام ویژه ورزیدند و در مشکلات با مردم خوزستان همدل بودند نیز قدردانی می کنیم.

شریعتی با قدردانی از رئیس جمهوری که با پیام همراه با همدلی و دلگرمی خود به مردم استان به آنان قوت و قدرت دادند و اعلام کردند که دولت همیشه همراه خوزستانی هاست و آنان را در مشکلات رها نخواهد کرد و به طور جدی همگام و همراه آنان است، 

وی تصریح کرد:رئیس جمهوری با حضور در استان خوزستان از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و قولی را در قالب هدیه سفر به مردم استان خوزستان با عنوان رفع مشکل آب و فاضلاب استان با اختصاص اعتبار حدود هفت هزار میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه یا فاینانس خارجی با پیش بینی انجام سه ساله به مردم ارائه کرد.

وی گفت:امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبه، مشکل چندین ساله استان به انجام برسد،
استاندار خوزستان همچنین در خصوص قول معاون اول رئیس جمهوری به منظور رفع مشکل برای استقرار گمرک در گیت های خروجی منطقه آزاد اروند افزود:قولی که جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مورد گیت ها دادند کارشناسی شده بود و به طور حتم به انجام می رسد.

شریعتی بیان کرد:در سفر اخیر رئیس جمهوری به آبادان در این خصوص به صورت مفصل صحبت شد و در نشستی تحت عنوان ستاد بحران کشور در تهران نیز، رئیس جمهوری قول دادند که این کار به انجام می رسد و پای قولشان به مردم آبادان و خرمشهر نیز هستند.

وی تصریح کرد: قرار است تا به زودی یک جلسه اختصاصی برای آن در تهران تشکیل شده و در آن جلسه تصمیم گیری نهایی صورت گیرد و کار به سرانجام برسد.

منبع: تابناک
برچسب ها: دکترشریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار