«محسن فروزان» سنگربان تیم فوتبال صبای قم گرچه در بدو حضورش در صبای قم حاشیه ساز هم شد اما از نظر فنی عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته است.
کد خبر: ۳۸۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم، محسن فروزان دروازه بان سابق تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و سیاه جامگان در نیم فصل خونه به خونه بابل را ترک کرد و به صبا ملحق شد و اکنون در 6 بازی با صبا توانسته 4 بازی را با کلین شیت و بدون گل خورده پشت سر بگذارد.

 فروزان از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر در قفس توری صبا قرار گرفت و در بازی برابر پیکان که با برتری یک بر صفر صبا تمام شد حداقل 2 موقعیت صد در صد گل را از حریف گرفت و چه بسا اگر در بازی با صنعت نفت در آبادان نیز در دروازه صبا بود صبا از آبادان دست خالی به خانه باز نمی‌گشت.

فروزان در این 6 بازی، در 2 مسابقه گل خورده به طوری که در بازی با سیاه جامگان یک گل و در بازی با پرسپولیس 2 بار دروازه خود را باز شده دید. 

با توجه به این آمار جالب از سوی فروزان و در صورت تداوم این روند می‌توان امیدوار بود که صبا به روزهای خوش خود ادامه دهد. 

در آمار قابل دفاع گل‌های خورده صبای قم، نمی‌توان نقش قوام خط دفاعی صبا با وجود مهره‌هایی تازه وارد چون حنیف عمران زاده، امید نظامی پور و میثم مجیدی را نادیده گرفت. 

به عبارت دیگر صبا بخشی از کلین شیت‌های فروزان را مدیون خط دفاعی مستحکم خود است. صبا اکنون 4 هفته است که نباخته و در صورت ادامه کار با این میانگین امتیاز شانس زیادی برای بقا در لیگ خواهد داشت.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار