رئیس شورای اسلامی اقبالیه خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: استفاده از دانش مهندسان، نظارت بر ساخت و سازها، جلوگیری از ساخت و سازهای شبانه و استفاده از مصالح با کیفیت و بادوام از جمله سیاست‌هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در جلسه شورای اسلامی شهر اقبالیه که صبح امروز در سالن جلسات شورای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ساخت و سازهای ناهمگون و بی‌برنامه آفتی برای توسعه شهری است.

وی افزود: این ساخت و سازهای ناهمگون و بی‌برنامه چهره شهر اقبالیه را دچار تغییر و دگرگونی کرده و بر توسعه همه‌جانبه شهر تأثیر منفی گذاشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: استفاده از دانش مهندسان، نظارت بر ساخت و سازها، جلوگیری از ساخت و سازهای شبانه و استفاده از مصالح با کیفیت و بادوام از جمله سیاست‌هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

بیگدلی با بیان اینکه نقش مهندسان در مدیریت شهری اثر بخش و مفید است، تصریح کرد: مهندسان با ارائه طرح‌ها و نظارت برای اجرای طرح‌ها به صورت جدی در ارتقا شاخص‌های شهر نقش اساسی دارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شهروندمحوری، حقوق شهروندی و اصول فنی و مهندسی از مؤلفه‌هایی است که باید فراروی مهندسان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به محوریت زندگی با توجه به تراکم شهر از خودروها یادآور شد: امروز مسیر زندگی انسان‌ها به سوی زندگی ماشینی رفته و زندگی در شهرها طاقت‌فرسا شده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه انسان‌محوری در شهر و شهرسازی نادیده گرفته می‌شود، مطرح کرد: اگر به دنبال توسعه شهری هستیم باید به خودباوری، امید به زندگی و خوداتکایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار