رئیس پلیس تهران بزرگ ابراز امیدواری کرد حکم سه سارق مسلح که پنجشنبه هفته گذشته(28بهمن ماه) یک صرافی را درخیابان فردوسی تهران مورد سرقت قرار داده بودند ، محاربه باشد.
کد خبر: ۳۸۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 25 February 2017
به گزارش تابناک : سردار حسین ساجدی نیا روز شنبه در محل بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از صرافی واقع در خیابان فردوسی در جمع خبرنگاران گفت: سه سارق مسلح 28بهمن ماه به یک صرافی در خیابان فردوسی حمله و پس از سرقت مقادیری ارز و مجروح کردن یک نفر از پرسنل صرافی، متواری شدند.
وی افزود: مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از این حادثه سریعا وارد عمل شده و پس از 48 ساعت متهمان که به یکی از استانهای غربی کشور متواری شدند بودند، شناسایی شدند.
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه متهمان ارزهای دزدیده شده را تبدیل به ریال کرده بودند گفت: با همکاری مجموعه پلیس لرستان متهمان دستگیر و حساب آنها مسدود شد.
وی تاکید کرد: با توجه به مسلحانه و خشن بودن این سرقت امیدواریم حکم محاربه برای متهمان این پرونده از سوی مراجع قضایی صادر شود.
رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: یک نفر از اعضای باند سرقت صرافی سابق دار است.
سردار ساجدی نیا با تاکید بر برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم گفت: در روزهای پایانی سال و شب عید نظارت پلیس به طور ویژه در مراکز خرید 2چندان خواهد شد.
وی تاکید کرد: عکس العمل پلیس به جرائم و سرقت های مسلحانه سریع و قاطع خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برخی انتقادها درباره پایین بودن سرعت عکس العمل پلیس نسبت به رسیدگی به وقوع جرائم گفت: شناسایی 48 ساعته متهمان در پرونده سرقت از صرافی فردوسی نشان دهنده عکس العمل سریع پلیس است ولی در این خصوص نیز مردم باید نظر بدهند.
**مظنونان سرقت از ماشین حمل پول بانک پاسارگاد شناسایی شدند
رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین به حادثه سرقت از ماشین حمل پول بانک پاسارگاد اشاره کرد و گفت: در این خصوص چند نفر از مظنون شناسایی شده و موضوع به سرعت در حال پیگیری است و امیدواریم در چند روز آینده خبر های خوبی در این خصوص به شهروندان اعلام شود.
وی همچنین از دستگاه قضایی درخواست کرد که در روزهای پایانی سال و با توجه شلوغی مراکز خرید و احتمال وقوع سرقت با مرخصی سارقان و مجرمان موافقت نشود.

**تکذیب شهادت مامور انتظامی تهران بزرگ
رئیس پلیس پایتخت با انتقاد از انتشار برخی اخبار نادرست در برخی از رسانه ها گفت: تمامی ماموران انتظامی تهران بزرگ در صحت و سلامت به سر می برند و هیچ یک از آنان به شهادت نرسیده است.
وی ادامه داد: تمامی پرسنل نیروی انتظامی تهران بزرگ در خدمت نظم و تامین برقراری امنیت شهروندان هستند.
همچنین روز گذشته خبری در برخی رسانه ها مبنی بر شهادت یکی از ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ منتشر شده بود که سردار ساجدی نیا قویا آن را تکذیب کرد.
سردار ساجدی نیا در خصوص طولانی شدن پروسه صدور حکم مجرمان و متهمان نیز گفت: وظیفه پلیس شناسایی و دستگیری سارقان است و اما خواهش مردم و مجموعه پلیس از دستگاه قضایی این است که صدور حکم برای مجرمان و سارقان با سرعت بیشتری انجام شود که این عمل در کاهش وقوع جرم تاثیر گذار خواهد بود.
پنجشنبه 28 بهمن ماه سه سارق مسلح به یک صرافی در خیابان فردوسی حمله و پس از مجروح کردن یکی از اعضای صرافی متواری شدند.


منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار