پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم نفت تهران باز هم بازیکنان این تیم را به اعتصاب کشانده واینبار آنها تهدید به کنار کشیدن از مسابقات کرده اند.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 25 February 2017

به گزارش تابناک : بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران به دلیل برآورده نشدن وعده‌هایی که مسئولان باشگاه نفت به آنها داده بودند 4 روز است که با وجود حضور در محل تمرینات حاضر به تمرین نمی‌شوند و به این صورت اعتراض خود را نشان داده‌اند و با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد این اعتراضات همچنان ادامه داشته باشد.


البته موضوع اعتصاب بازیکنان تیم نفت اتفاق تازه ای نیست و در طول این فصل و حتی فصل گذشته بارها شاهد آن بوده ایم. جالب اینکه هنوز مطالبات بازیکنان تیم نفت تهران از فصل گذشته پرداخت نشده و بسیاری از بازیکنان تیم های لیگ برتری که در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کردند هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند. 


این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که فوتبال ایران در ماه اخیر به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان خارجی و شکایت انها به نهاد بین المللی فیفا با مشکلات و محرومیت های بزرگی روبرو شده است ولی هنوز راه کار مشخصی در داخل کشور برای برخورد با تخلفات مالی باشگاه ها اندیشیده نشده است.


در همین رابطه بازیکنان تیم نفت نامه‌ای را خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نوشتند و گلایه‌های خود را بابت مشکلات مالی با وی مطرح کنند. در این نامه که به امضای تمام بازیکنان نفت رسیده، آنها از تاج خواسته‌اند تا هرچه زودتر به وضعیت باشگاه نفت و مشکلات مالی انها رسیدگی شود. حتی در این نامه عنوان شده اگر مشکلات مالی و مسائل دیگر حل نشود، آنها حتی برای نفت بازی نمی‌کنند تا این تیم از لیگ کنار بکشد.



منبع : ورزش 3
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار