سرمربی پرسپولیس در آستانه ۶۳ سالگی امیدوار است با پیروزی برابر الوحده جشن تولد رویایی‌اش تکمیل شود.
کد خبر: ۳۸۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 25 February 2017
به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ که اکنون در اردوی امارات شاگردانش را برای جدال هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مهیا می کند، امیدوار است شاگردانش با یک پیروزی شیرین تولد ۶۳ سالگی اش را رویایی و خاطره انگیز کنند. او در گفتگویی با روزنامه گل در خصوص شرایط بازیکنان و تیمش پیش از جدال با الوحده صحبت کرده که در ادامه آن را می خوانید.
بهترین هدیه تولد ۶۳سالگی؟
بهترین هدیه برای من شکست الوحده و برد پرسپولیس خواهد بود. این موضوع را به خود بازیکنان نیز گفته‌ام.
حمایت هواداران بهترین هدیه آنهاست
هدایای نفیس زیادی تاکنون توسط دوستانم به من داده شده است. اما آنچه که همیشه من را خوشحال کرده ابراز علاقه و حمایت هواداران فوتبال ایران است. پشتیبانی هواداران ایرانی بهترین هدیه‌ای بوده که تا حالا دریافت کرده‌ام. خوشحالم که در ایران نه تنها هواداران پرسپولیس بلکه همه هواداران دیگر تیم‌های رقیب پرسپولیس هم نسبت به من ابراز لطف و محبت داشته‌اند. وقتی هواداران استقلال یا سایر تیم‌ها می‌آیند و با من عکس می‌اندازند یا امضا می‌گیرند، خوشحال می‌شوم که ایران چنین مردم خوبی دارد.
فلسفه من اعتماد به ۱۱ بازیکن اصلی است
اینکه ما تحت شرایط پیش آمده مجبور به تغییرات می‌شویم، ناگزیر از این موضوع هستیم. در همین بازی قبلی‌مان مقابل الهلال دو ساعت پیش از شروع مسابقه متوجه ناخوشی ماهینی شدیم و دیدیم که ماهینی برای ترکیب اصلی نمی‌تواند موثر باشد. هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد و این موضوعی عادی در فوتبال دنیا به حساب می‌آید. من هم فلسفه‌های خاص خودم را دارم.
نبود ماهینی تاثیرگذار بود
حضور او به عنوان ملی‌پوش فیکس سابق و بازیکنی که شانس دعوت به اردوی تیم‌ملی را دارد و اینکه در چند پست بازی می‌کند، باعث شد تا در نبودش دشواری‌هایی برای ما ایجاد شود. با توجه به اینکه صادق محرمی جوان است و تنها دو ساعت با او کار کردیم تا از نظر روحی، روانی و جسمی آماده بازی شود، راضی هستم. محرمی به خوبی از عهده درخواست‌های ما برآمد و در پست خود، خود را به حریف تحمیل کرد.
فلسفه تان در پرسپولیس جواب می دهد؟
شما چطور فکر می‌کنید؟ برای من جای خوشبختی دارد که فقط با فلسفه برد بازی می‌کنیم. پرسپولیس با همین فلسفه در طول مسابقه به طور مستمر برای کسب پیروزی تلاش می‌کند و ما در همه بازی‌ها کمافی‌السابق به همین فلسفه اصرار می‌ورزیم.
برانکو در واکنش به این سوال که مصدومیت و محرومیت این فلسفه اش در استفاده از بازیکنان دچار مشکل می کند گفت: در فوتبال دنیا این اتفاق رخ می‌دهد. البته که فقدان و غیبت هر بازیکن در هر مسابقه اعم از لیگ یا آسیا ناتوانی‌ها و دشواری‌های خاص خودش را به دنبال دارد اما نباید این واقعیت را از چشم پنهان داشت که تعداد محدودی از بازیکنان را در اختیار داریم و این کل بضاعت ماست که بعضی مواقع با مشکلات مواجه می‌شویم. حتی به‌زعم این واقعیت نیز به خوبی مشهود است که ما در مسیر مقرر شده برای رسیدن به هدف نهایی‌مان گام برمی‌داریم.
با بازیکنان صد در صد ایرانی به دنبال فتح آسیا هستیم
آنها چند بازیکن خارجی از عربستان و مجارستان در ترکیب‌شان دارند و تنها سه بازیکن از زمان حضور من در این باشگاه در ترکیب الوحده بازی می‌کنند. اما این را در نظر داشته باشید پرسپولیس تنها تیمی است که کاملا با بازیکنان بومی وارد سلسله رقابت‌های جام قهرمانان آسیا شده است. ما در ترکیب اصلی‌مان حتی یک بازیکن خارجی هم نداریم. افتخار من این است که با بازیکنان ایرانی به دنبال فتح آسیا هستم.


منبع : خبر حامی
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار