گروه خودروسازی سایپا در دوازدهمین نمایشگاه خودرو و اولین نمایشگاه ماشین آلات سنگین حمل و نقل، راهسازی و صنعت دیزل اهواز در استان خوزستان حضور یافته است
کد خبر: ۳۸۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 26 February 2017

به گزارش تابناک : گروه خودرو سازی سایپا با هدف ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی ها در دوازدهمین نمایشگاه خودرو و اولین نمایشگاه ماشین آلات سنگین حمل و نقل، راهسازی و صنعت دیزل اهواز در استان خوزستان حاضر و آخرین محصولات خود را معرفی خواهد کرد.
براساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا با دارا بودن 1200 متر فضا در این نمایشگاه محصولات متنوع خود را به معرض نمایش گذاشته تا هموطنان استان خوزستان بتوانند از نزدیک، بیشتر با محصولات سایپا آشنا شوند.

بر این اساس گروه سایپا در این نمایشگاه با همکاری انجمن صنفی نمایندگان استان خوزستان و جمعی از نمایندگی های منتخب و برتر این استان در فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا، اقدام به ارائه محصولات جدید خود کرده است.

در این نمایشگاه 15 مدل از محصولات جدید گروه سایپا از جمله گروه سیتروئن(C4و C6)، گروه برلیانس( H220,H230,H320وH330)، گروه رنو(ساندرو اتومات، ساندرو دنده ای، ساندرو استپ وی و پارس تندر)، گروه ایکس 200( ساینا و تیبا) ، گروه چانگان( CS35,CS75و EADO XT) ، پادرا و وانت ریچ در معرض نمایش قرار گرفته شده است.

گفتنی است نمایشگاه اهواز از 7 تا 10 اسفند از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می شود
و گروه خودروسازی سایپا در سالن خلیج فارس پذیرای علاقمندان خواهد بود



منبع : سایپانیوز
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار