مجموعه پنج جلدی داستان‌های «ماجراهای ماهی طلایی» نوشته ابراهیم حسن ببگی بزودی در کانادا به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۳۸۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 26 February 2017
به گزارش تابناک : مجموعه پنج جلدی داستان‌های «ماجراهای ماهی طلایی» نوشته ابراهیم حسن ببگی بزودی در کانادا به چاپ می‌رسد.

خانم ناهد محمد الشوا مدیر انتشارات نون در کانادا در مذاکره با ابراهیم حسن بیگی نویسنده کتاب «ماجراهای ماهی طلایی» خواهان خرید رایت این کتاب شد. خانم ناهد محمد الشوا که نویسنده ای فلسطینی و ساکن کاناداست ادبیات داستانی کودکان ایران بخصوص تصویرگری کتاب کودک را کم نظیر دانست و گفت: تاکنون چهار عنوان از کتابهایش توسط ایرانیان تصویرگری شده است.

«ماجراهای ماهی طلایی» در 5 جلد به صورت 2 زبانه (فارسی و انگلیسی) توسط نشر ساز و کار در سال 94 منتشر شده است. گفتنی است رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران درعمان در خصوص ارتباط با ناشران و هماهنگی پیرامون جلسات و گفتگوها جهت خرید و فروش رایت و ترجمه به زبان دیگر کشورها تلاش های زیادی انجام داده و در این نمایشگاه ملاقات های خوبی با ناشران متعدد صورت گرفته است.

ابراهیم حسن بیگی نویسنده مشهور کشورمان و رمان محمد(ص) به عنوان مهمان افتخاری غرفه ایران در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب عمان حضور دارد.

بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب عمان تا 14 اسفند برپا است. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه با 400 عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات معاصر و کلاسیک، کودک و نوجوان، ایران‌شناسی، هنر و آموزش خط درغرفه ای به مساحت 27 مترمربع شرکت کرده است.


منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار