رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي خبر داد؛
تابناک مرکزی: سوء استفاده فروشنده موبایل از اعتماد مشتری سبب هتک حیثیت در فضای مجازی بر علیه مشتری شد.
کد خبر: ۳۸۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 26 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر هتک حیثیت بر علیه این فرد در فضای مجازی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فردی ناشناس با ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی و نشر تصاویر شخصی شاکی قصد ایجاد مزاحمت برای وی را دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم بیان داشت: در بازجویی های پلیس مشخص شد متهم مالک یک موبایل فروشی می باشد و با مراجعه شاکی به وی برای نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراهش از اعتماد وی سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت اطلاعات شخص شاکی و هتک حیثیت بر علیه وی در فضای مجازی کرده است.

سرگرد نوروزی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است از شهروندان خواست از حافظه های جانبی برای ذخیره اطلاعات تلفن های همراه استفاده نمایند و در صورت نیاز به تعمیر سخت افزار و یا نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه خود ابتدا اطلاعات شخصی و مهم ذخیره شده برروی حافظه داخلی تلفن همراه را حذف و پس از خارج نمودن حافظه جانبی ،با مراجعه به مراکز و نمایندگی های معتبر نسبت به انجام امورات لازم اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار