استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در بحث تجارت خارجی و روابط خارجه اسنادی دارد گفت: بخش عمده‌ای از اسناد روابط خارجه کشور مربوط به استان کرمان است که به زودی نمایشگاه این اسناد در کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 06 March 2017
علیرضا رزم‌حسینی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی استان کرمان در هتل پارس کرمان اظهار‌داشت: تفکراتی اشتباه در گذشته باعث فرار سرمایه‌گذاران از استان و کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کشور، سرمایه‌گذاران مجاهد اقتصادی هستند گفت: برگشت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، توسعه و اشتغال در استان را به همراه دارد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید به سرمایه‌گذاران احترام گذاشت افزود: در حال حاضر در استان کرمان بالای 20 اثر فرهنگی به صورت همزمان توسط بخش خصوصی در حال بهسازی و بازسازی است.

وی با بیان اینکه تکریم سرمایه‌گذار وظیفه هر مقام دولتی در استان کرمان است خاطر‌نشان کرد: استان کرمان در واگذاری توسعه به بخش غیردولتی موفق بوده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان، توسعه را از چنگ دولت بیرون آورده است گفت: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر کرمان به جایگاه و منزلت دیرینه خود برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بحث تجارت خارجی و روابط خارجه اسنادی دارد افزود: بخش عمده‌ای از اسناد روابط خارجه کشور مربوط به استان کرمان است که به زودی نمایشگاه این اسناد در کرمان برگزار می‌شود.

در این همایش علی بابایی شهردار کرمان نیز با اشاره به اینکه حدود دو هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذار در شهر کرمان در حال اجرا است اظهار‌داشت: در شهرداری کرمان با شعار "تکریم، توسعه و سود" کار را برای سرمایه‌گذاری ساده کرده‌ایم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار