رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: قداره کش های کوچه کفش خیابان مدرس دستگیر و جهت عبرت برای سایر هنجارشکنان روانه زندان شدند.
کد خبر: ۳۹۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 08 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد رستمی" در تشریح این خبر گفت: در پي ارجاع چند مورد پرونده از سوي مقام قضائي به اين پليس با موضوع تيراندازي و اخلال در نظم و قدرت نمايي با شمشير و ايراد جرح عمدي توسط اراذل و اوباش سابقه دار و انتشار فیلم های آن در فضای مجازی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: درگيري و اخلال در نظم در کوچه کيف و کفش چهارراه مدرس، نزاع و درگيري مسلحانه در خيابان خيام، تيراندازي و اخلال در نظم در ميدان نيايش، نزاع دسته جمعي و قدرت نمايي اراذل و اوباش در خيابان ديزل آباد و ... از جمله مورادی بود که دستگیری عاملان آن در اولویت کاری پلیس امنیت قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اين راستا با توجه به حساسيت موضوع و تأکيدات سلسله مراتب فرماندهي، با تلاش شبانه روزي و اقدامات فني و پليسي ضمن شناسايي مخفيگاه متهمان، نسبت به دستگيري آنها اقدام شد.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: پس از سير مراحل قضائی تعداد 13 نفر از اراذل و اوباش و عاملان اصلي تيراندازي و اخلال در نظم طی چند عملیات ضربتی دستگیر و با قرار تأمين 
مناسب جهت عبرت برای ساير هنجار شکنان روانه زندان شدند.

وی گفت: جهت نا امن کردن پاتوق اراذل و اوباش در نقاط جرم خيز سطح شهر از جمله قهوه خانه هاي واقع درحاشيه رودخانه چم بشير طاقبستان، ميدان امام (ره)، باغ ابريشم، چقاکبود، دولت آباد و .. با هماهنگي قضائي از تعداد 25 واحد قهوه خانه موجود بازديد شد و متصديان مربوطه ملزم به رعايت قوانين و ممانعت از تجمع اراذل و اوباش در آن مکان ها شدند.

رئیس پلیس امینت عمومی استان یادآور شد: با توجه به در پيش رو بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و فرارسيدن عيد نوروز و متعاقب آن ازدحام جمعيت و تردد بيشتر مردم در بازار و خيابان هاي اصلي شهر و متصور بودن هرگونه اقدام اوباشگرانه و اخلال در نظم و ايجاد هرج و مرج توسط اراذل و اوباش، برخوردهای لازم با 20 نفر از اراذل و اوباش مطرح و سابقه دار در محلات مختلف کرمانشاه صورت گرفت.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضامن تأمین امنیت عمومی شهروندان است اما پایداری و ثبات آن نیازمند همراهی مردم قانونمدار و مسئولان ادارات و ارگان ها است تا در سایه این همت جمعی، فرصت ارتکاب جرم از قانون گریزان سلب شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار