حملات حساب شده و مداوم روزهای اخیرمسؤولان دولتی، احزاب و شخصیت‌های وابسته به دولت به منتقدان دلسوز بار دیگر دروغ بودن «شعار زنده باد مخالف من» را به بیش از پیش ثابت کرد!!
کد خبر: ۳۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حملات حساب شده و مداوم روزهای اخیرمسؤولان دولتی، احزاب و شخصیت‌های وابسته به دولت به منتقدان دلسوز بار دیگر دروغ بودن «شعار زنده باد مخالف من» را بیش از پیش ثابت کرد!!

این رفتارهای متناقض و دوگانه مدعیان اعتدال که شروع آن از رأس مدیریت اجرایی شروع شده، امروز متأسفانه به رده‌های میانی مدیران دولتی هم تسری یافته است!!

مردم عزیزمان نیک می‌دانند ائمه محترم جمعه به عنوان امین و صدای رسای ملت باید فریادگر خواسته مردم از مسؤولان باشند و این محدود به این دولت نبوده و متناسب با کارکرد مسؤولان، مطالبه‌گری خطبا هم شکل می‌گرفت.

اصولاً نفس شکل‌گیری و برگزاری نماز جمعه بصیرت‌زایی و روشنگری نسبت به کید و مکر دشمنان و مطالبه‌گری خواسته‌ها و مطالبات مردم در چارچوب وعده‌ها و اختیارات مسؤولان، خاصه دولتمردان است.

اخیراً اغلب ائمه جمعه کشور در نماز جمعه در تبیین مواضع مقام معظم رهبری و هم با توجه به پایان دوره دولت یازدهم به حق از مسؤولان اجرایی درخواست گزارش عملکرد قابل لمس به مردم را کرده‌اند، گزارشی که روی زمین و ملموس در زندگی مردم باشد چه آنکه رئیس جمهور هم در تبلیغات انتخاباتی 92 معیار درست و غلط بودن آمارها را جیب مردم می‌دانستند نه آمارهای کذا و کذا!!

یکی از ائمه جمعه کشور که با بیانات رسا و متقن، از مسؤولان اجرایی درخواست گزارش عملکرد را کردند، حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت و انقلابی شهر قزوین است.

این مرد مجاهد، ضمن نقد ادبیات ناصحیح رئیس جمهور نسبت به مقام معظم رهبری و هشدار نسبت به تکرار آن ادبیات، خواستار گزارش عملکرد «غیر قابل خدشه» مسؤولان اجرایی استان به مردم شدند اما متأسفانه مسؤولان اجرایی استان در یک تقسیم کار هماهنگ حملات زنجیره‌ای را بر علیه این روحانی ولایی کردند!!

به راستی هدف از این اقدامات چیست!؟ چرا به جای پاسخ‌گویی، رفتارهای مستبدانه می‌کنند!؟ اگر حقیقتاً عملکرد قابل قبول و قابل ارائه‌ای هست، به مردم بگویید قطع به یقین مردم داوران منصفی هستند!!

کاش به جای تخریب و حملات حساب شده به نقد دلسوزانه امام جمعه موقت قزوین، پاسخی درخور به دخالت بی‌مورد نماینده مجلس که درخواست زیاده‌خواهانه جابه‌جایی مدیران در استانداری را داشت را می‌دادید!؟

به راستی کسی همچون حجت‌الاسلام قابل غیر از دلسوزی برای مردم چه نفع و انگیزه‌ای در نقد عملکرد نداشته‌تان دارد که تمام رسانه‌ها را برای تخریب وی بسیج کرده‌اید!!؟

آقای شاهرخی؛ کاش به جای برگزاری جلسات با احزاب، تشکل‌ها، گروه‌های سیاسی و غیره که شائبه انتخاباتی دارد برای کم کردن آلام و مشکلات زندگی مردم جلسه‌ای برگزار می‌کردید!؟

آقای شاهرخی؛ مصاحبه و سخنرانی مداوم و یک‌طرفه و ارائه آمارهایی در خصوص عملکرد دولت خیلی هنر نیست برادر!!

اگر به گزارش خود اطمینان و اعتماد کامل دارید چه خوب هست از کارشناسان منتقد هم دعوت کرده و در حضور کارشناسان منتقد، ارائه آمار کنید!!

آقای معاون سیاسی؛ در واپسین ماه‌های عمر دولت یازدهم هستیم و دیگر فرصتی برای انشاءنویسی و وعده دادن نیست بلکه باید به ملت حساب پس داد!!

اگر آنچه که بارها ادعا شده چندین هزار فرصت شغلی و هم چند صد میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان طی 6 ماه اخیر اتفاق افتاده، صحت داشته باشد جای سوال دارد، چرا هر روز شاهد تجمعات کارگران اخراج شده و یا طلبکار با حقوق معوق بعضاً بالای یک سال هستیم!؟ حداقل‌ترین بازتاب ادعای ایجاد این تعداد اشتغال، فروکش کردن اعتراضات این‌چنینی است!

چگونه است مسؤولان استان در طی 6 ماه چنین حماسه‌آفرینی کرده‌اند و اگر چنین توان مدیریت خلاقانه‌ای داشته‌اند، چرا از اوایل دولت یازدهم چنین حماسه‌سازی نکرده تا ریشه بیکاری برای همیشه از کشور و استان برکنده شود!!!

آقای شاهرخی؛ استدعا می‌شود همان‌گونه که تعداد اشتغال ایجاد شده در استان را اعلام کرده‌اید؛ میزان افراد تعدیل شده بنگاه‌های تولید و افراد تحت پوشش بیمه بیکاری را به صورت شفاف اعلام کنید.

میزان سرمایه گذاری خارجی به صورت شفاف و قابل ارزیابی را به عموم اعلام تا مردم کاملاً در جریان خدمات مسؤولان قرار گیرند.

نکته آخر اینکه هدف از این نوشته انکار خدمات و زحمات مسؤولان محترم نبوده و نیست و شرط اخلاق هم تشکر و خداقوت به خادمان دلسوز هست اما انتظار به حق مردم که ولی‌نعمتان هستند ارائه گزارش عملکردی غیرقابل خدشه، منطقی و شفاف بوده و قطع به یقین مردم خود داوران منطقی خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار