فرماندار شهرستان البرز گفت: دولت یازدهم کارنامه موفق و سربلندی در حوزه توانمندسازی بانوان داشته است.
کد خبر: ۳۹۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 16 March 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومی فرمانداری البرز، رضا عسگری در نشست مریم بیدخام مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با زنان شاغل در ادارات شهرستان البرز که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن برگزار شد،افزود: نباید نگاهی تک سویه به مقوله حضور بانوان و نقش آفرینی آنان در جامعه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده زنان و مردان به عنوان بازوان مکمل و توانمند در پیشبرد اهداف جامعه،اضافه کرد: همسر و مادر بودن وظیفه خطیری است که بسیاری از بانوان ما در کنار تمامی مسئولیت های اجتماعی خود در اجرای این وظیفه نیز موفق و سربلند بوده اند. 
فرماندار البرز با اشاره به مجموعه تعالیم اسلامی و همچنین نگاه رسول مکرم اسلام (ص) به حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بانویی توانمند و موثر، یادآور شد: دولت یازدهم نیز با تاسی از فرهنگ ایرانی-اسلامی حمایت از حضور زنان به عنوان نیروی انسانی مولد،پویا و عاملی تسهیل گر و تاثیر گذار در سیاست گذاری های جامعه را جزو برنامه های عملی خود قرار داده و تاکنون نیز در مسیر بالندگی و شکوفایی توان بالقوه بانوان تلاش های بسیاری کرده است.
به گفته وی، زنان در عرصه های اجتماعی نیز نقش محوری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و اگر می خواهیم فرزندانی سالم داشته باشم باید به نقش مادر در جامعه توجه ویژه کرد. 
عسگری در پایان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه، گفت: بانوان باید به این باور برسند که می توانند در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و خدماتی وارد شده و توان بالقوه خود را به فعل رسانده و حداکثر بهره برداری را از ظرفیت های خویش در راه توسعه جامعه انجام دهند.


منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار