رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: احتمال دارد محورکرج- چالوس از مسیر مرزن آباد به کرج از ساعت 18 یک طرفه شود براین اساس هموطنان در صورتی که قصد تردد در این مسیر ها را دارند، پیش از حرکت از باز بودن این مسیرها مطمئن شوند.
کد خبر: ۳۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 16 March 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی روز پنجشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: هم اکنون با توجه به حجم ترافیکی که دراین مسیرها مشاهده می شود، ممکن است زمان اعلام شده برای یک طرفه شدن این مسیر، به تعویق افتاده و ساعتش تغییر کند.
وی اضافه کرد: قرار بود ساعت 15 امروز- پنجشنبه- جاده کندوان یک طرفه شود که تا کنون( تا زمان مخابره خبر) این اتفاق نیفتاده است. 
سرهنگ رحمانی ازهموطنان خواست پیش از حرکت در مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور با شماره تلفن120 و 88255555 (10 خط) که به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی است، تماس گرفته تا در جریان وضعیت راه ها قرار گیرند یا به سایت www.rahvar120.ir مراجعه کرده و آخرین اطلاعات ترافیکی را مشاهده کنند. 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: هم اکنون در استان های ایلام ،کرمانشاه ، آذربایجان غربی و کرمان در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است.
رحمانی ادامه داد: در استان فارس محورهای شیراز –کازرون و فیروز آباد نیز بارش باران گزارش شده است.
ترافیک در اند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا کمال آباد نیز نیمه سنگین است.
وی در توصیه به شهروندان گفت: با توجه به بارش ها در محورهای مواصلاتی استان های اعلام شده از شمال غرب، غرب و نوار جنوبی کشور و لغزنده بودنف جاده ها، رانندگان با سرعت کنترل شده حرکت کرده و عجله و شتاب پرهیز کنند.
سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در مسیرهایی که بارش زیاد و نور کافی نیست حتما با چراغ روشن حرکت کرده عجله ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.


منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار