با حضور نماینده مجلس و فرماندار دورود؛ هتل 2 ستاره ایران زمین دورود افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 17 March 2017

هتل 2 ستاره ایران زمین دورود که باهزینه ای بیش از 3/5میلیارد سرمایه ی شخصی آقای بهلولی در 2 طبقه احداث شده است .
عصر امروز 27 اسفندماه 95در مراسمی با حضور نماینده مجلس و فرماندار و مسئولین شهر به طور رسمی افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار تابناک لرستان، هتل 2 ستاره ایران زمین دورود امروز در مراسمی با حضور مهندس مجید کیان پور نماینده محترم دورود و ازنا و آقای نعمتی فرماندار دورود و آقای ملکشاهی فرمانده انتظامی شهرستان دورود  افتتاح شد .
این هتل که با 3/5میلیارد، سرمایه شخصی مهراب بهلولی و 700 میلیون  اعتباری تخصیص داده شده توسعه ملی ساخته شده است .
ناصر بهلولی و مهراب بهلولی در گفتگو با خبرنگارتابناک لرستان  بیان کردند که این هتل در 2 طبقه احداث شده است دارای 25 اتاق می باشد. ظرفیت اقامتی این هتل 70 مهمان است 

بهلوای در ادامه گفتند: کیفیت تخت و تشک های اتاقها در حد هتل 5 ستاره است و از مهترین ویژگیهای این هتل میتوان به بحث بهینه سازی انرژی اشاره کرد ضرورت بهینه سازی و بهره وری مصرف انرژی مهمترین گزینه و راهکار پیشرویی است.

ایشان با اشاره به معماری زیبایی که در ساخت این بنا استفاده شده است ابراز داشتند: این هتل از سازه سبک ساخته شده است و مواد مصرف کننده ای که برای سازه استفاده کردیم عایق حرارت ،رطوبت و.... اشاره کرد.

وی در زمینه اشتغال زایی این هتل گفتند:  افتتاح این هتل زمینه اشتغال  25 نفر را فراهم کرده که 10 نفر خانم و 15 نفر آقا هستند .

آقایان بهلولی خاطر نشان کردند: دفع فاضلاب از میدان ابوالفضل تا سه راه گلزار یکی از مشکلات پیش روی است؛ با اینکه از سال 88 هزینه دفع فاضلاب به مبلغ 25 میلیون را پرداخت کرده ایم اما متاسفانه لوله گذاری فاضلاب نشده است و حتی تمام این منطقه و مسیر چه مسکونی و چه تجاری با این مشکل مواجه هستند .

ایشان ابراز داشتند: ورودی شهر؛  یک ساختمان شیک "ایران زمین دورود"  ساخته شده است  که متاسفانه تا کنون آسفالت و جدول بندی نشده است  با  وجود تغییر 5 شهردار تا کنون مشکل حل نشده است .

در پایان  مدیریت هتل اقای بهلولی با بیان اینکه امروز 27 هتل کار خود را آغاز کرده و ادامه داد : عوارض شهرداری با تلاش های مدیر کل محترم میراث فرهنگی، استانداری لرستان و فرمانداری دورود و ....بخشودگی عوارض شهرداری انجام شد .

گزارش و عکس: هانیه حقیقی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار