معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت به حوزه حمل و نقل به ویژه خطوط ریلی توجه دارد گفت: مشکلی در تامین نقدینگی این طرح وجود ندارد.
کد خبر: ۳۹۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 26 March 2017
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: 300 میلیارد ریال برای تسریع در روند اجرایی راه آهن همدان - تهران اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان خیرالله خادمی درجریان بازدید از روند ریل گذاری راه آهن - تهران - همدان بیان کرد: اعتباری برای توسعه خط ریلی تا مرکز پنج استان پیش بینی شده بود که 300 میلیارد ریال آن به استان همدان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه طرح راه آهن همدان - تهران از پیشرفت خوبی برخوردار است افزود: خط ریلی در این پنج استان تا مرکز پیش می رود که در بین این استانها، خطر ریلی همدان زودتر بهره برداری می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت به حوزه حمل و نقل به ویژه خطوط ریلی توجه دارد گفت: مشکلی در تامین نقدینگی این طرح وجود ندارد.

خادمی بیان کرد: به منظور تسریع در روند اجرای کار برای در اختیار گذاشتن ریل مورد نیاز و پیشگیری از بروز هر گونه تاخیر پیگیری های لازم صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: پس از اتمام خط ریلی همدان - تهران بلافاصله عملیات اجرایی خط ریلی همدان - سنندج آغاز می شود.

برای اجرای خط ریلی همدان - تهران یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در سفر هیات دولت پیش بینی شد که با پیگیری های استاندار 700 میلیارد ریال دیگر به این اعتبار افزوده شد و به تازگی نیز با موافقت نوبخت معاون رئیس جمهوری 300 میلیارد ریال نیز تخصیص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار