فرماندار شهرستان روانسر گفت: استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مهمترین عامل در تحقق رهنمود مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال است.
کد خبر: ۳۹۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 26 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر،حسین ویسمرادی افزود: خود اتکایی و تکیه بر دانش بومی یکی از عوامل مهم در اجرای فرمایش های مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید با عنوان ((اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال)) است.

وی تصریح کرد: اصلاح تفکر اقتصادی در جامعه فعلی ما، ابتدا با اصلاح الگوی خرید باید صورت پذیرد و برای رسیدن به این هدف باید استفاده از تولیدات داخلی که خود عاملی در خوداتکایی است، مدنظر باشد.

فرماندار روانسر تاکید کرد: اگر می خواهیم به رفاه اقتصادی در کشور برسیم باید برای رشد سرمایه های ملی تلاش کنیم و این مهم تنها با کاهش واردات و رفتن به سمت و سوی صادرات و اتکا به تولیدات داخلی امکان پذیر است.

ویسمرادی اظهار داشت: سمت و سوی اقتصاد کشور باید به سمت تولیدات داخلی پیش برود و استفاده از کالاهای ایرانی باید برای همه یک اولویت باشد.

وی گفت: دولت برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مصمم است و باید همه تلاش کنیم از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در مسیر توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

مقام عالی دولت در روانسر ادامه داد: با تمام توان خود برای تحقق شعار سال و برنامه های دولت خدمتگزار تدبیر و امید تلاش مستمر و برای اعتلای ایرانی سربلند همت مضاعف و کار مضاعف خواهیم داشت.

ویسمرادی گفت: اولویت کاری دولت بحث اشتغال است و مهمترین دغدغه استان و شهرستانها نیز همین مساله است و این مهم نیازمند همت آحاد جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار